۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۶۱۹۲۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

جنایات آل سعود در یمن خوی وحشی گری این رژیم را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، جنایات امروز آل سعود در یمن را نشان از وحشی گری این رژیم دانست و گفت: رژیم فاسد آل سعود امروز بزرگترین حامی تروریست در منطقه است.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره مسائل کشور یمن، گفت: مردم مظلوم و ستمدیده یمن تحت جنایات و کشتارهای آل سعود قرار دارند که محکوم است.

 

امام جمعه چمستان، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با طراحی جدیدی که در حال اجرا دارد و با استفاده از عوامل نیابتی خود درصدد نابودی سرزمین های اسلامی و تضعیف کامل کشورهای اسلامی است.

 

وی با بیان این که آن ها به دنبال تحقق سرزمین های سوخته هستند، خاطرنشان کرد: آن ها کشورهایی می خواهند که تمام زیرساخت ها و تأسیسات مهم و زیربنایی کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری در هر کوبیده و توان موجود در آن ها را می شکند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: تلاش های استکبار جهانی در راستای ایجاد حاشیه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی است و هم می خواهد جلوی قدرت اسلام گرایان مجاهد، مبارز و کشورهای در حال بیداری را بگیرد.

 

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: امروز عربستان مأمور اجرای این طرح پس از رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم و کشورهای عربی دیگر به عنوان حامیان و ائتلاف کنندگان در حال سرعت بخشیدن به این طرح خبیثانه هستند.

 

وی با بیان این که پیروزی در این عرصه برای آن ها محال است، گفت: اما با این حال خسارات فراوان و جبران ناپذیری را به کشور و مردم یمن وارد کردند.

 

امام جمعه چمستان افزود: امروز همگان در دنیا شاهد هستند بدترین جنایات عین همان جنایات جنگی صهیونیست ها که در غزه مرتکب می شدند در یمن از سوی آل سعود درحال انجام است با این تفاوت که دنیا به دفاع از مردم مظلوم غزه بپاخواسته بود ولی مظلومیت مردم یمن به گونه ای است که هیچ کشوری به جز ایران اسلامی مدافع این مردم نیست.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: حتی اجازه کمک های انسانی مجامع بین المللی و سازمان های مردم نهاد را نمی دهند با این که حدود دوازده میلیون نفر در معرض خطر تشنگی و گرسنگی قرار دارند نمی گذارند تا کمکی به آن ها برسد.

 

وی تصریح کرد: این به معنی اوج توحش حاکمان بین المللی و سازمان های مدعی و مدافع ملل و مردم است که انتظار تسلیم شدن مردن یمن را می کشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات