۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۶۱۹۲۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان سرکان:

عزت ایران اسلامی از فداکاری های مخلصانه شهدا و جانبازان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان سرکان در تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام، گفت: عزت کشور ایران را مدیون فداکاری های مخلصانه مردانی هستیم که خود را از بند متعلقات دنیوی رها کردند و برای حفظ عزت و اقتدار کشورشان جان خود را تقدیم اسلام کردند.
شهداي گمنام دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، بعدازظهر امروز دو لاله گمنام از سوی اجتماع پرشور مردم شهرستان سرکان تشییع و پس از برگزاری مراسمی با شهدای گمنام وداع کردند و این غیور مردان را که مایه اقتدار و عزت کشور هستند را به خاک سپردند.


حجت الاسلام ناصر نقویان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان سرکان با حضور در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام، بیان داشت: عزت کشور ایران را مدیون فداکاری های مخلصانه مردانی هستیم که خود را از بند متعلقات دنیوی رها کردند و برای حفظ عزت و اقتدار کشورشان جان خود را تقدیم اسلام کردند.


وی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان قدردان رشادت های شهدا هستند، چرا که اگر فداکاری آن ها نبود قطعا عزت و شرف کشور در تسلط بیگانگان و دشمنان اسلام بود.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه، با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند، تصریح کرد: حرکت امام حسین(ع) در پاسداری از دینش چراغی بود که مسیر اسلام و تقرب به سوی پروردگار را روشن ساخت و شهدا با اعتقاد و ایمان راسخی که به خداوند متعال داشتند، به پشتیبانی از ولایت فقیه، لبیک گفتند.


وی در پایان گفت: شهدا زنده هستند و هر بار که شهید گمنامی در سطح شهر تشییع می شود یک جهاد فرهنگی و تحولی بزرگ ایجاد می کنند، امید است که همگی با الگو گرفتن از شهدا، پشتیبان ولایت فقیه و نظام باشیم./857
/پ202/ح

ارسال نظرات