۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۶۱۹۵۸
جانشین فرمانده سپاه کامیاران:

رمز ماندگاری و پیشرفت انقلاب،‌ پیروی از سخنان رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه کامیاران گفت: مردم ایران با پیروی از سخنان دلسوزانه امام راحل و رهبر معظم، انقلاب بزرگی را رقم زدند و همین پیروی از دستورات رهبر عظیم الشأن و حضور همیشه در صحنه مردم، رمز ماندگاری و پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی ایران است.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، میکائیل ساعدی، جانشین فرمانده سپاه کامیاران، صبح امروز با حضور در جلسه برنامه ریزی سوم خرداد ماه، عنوان داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت نقش پر رنگ پاسداران و جانبازان، امر بسیار مهمی است.


وی در ادامه افزود: باید نسل حاضر را با ایثارگری ها و از جان گذشتگی های رزمنده های دوران جنگ تحمیلی آشنا ساخت، تکریم جایگاه جانبازان و پاسداران انقلاب، وظیفه بزرگی است که اکنون بر دوش سازمان ها و ادارات می باشد.


جانشین فرمانده سپاه کامیاران، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام مبارک شعبان، عنوان داشت: فرا رسیدن اعیاد مبارک ماه شعبان و روز پاسدار و جانباز، ما را بر آن داشت تا برنامه هایی را تدارک ببینیم که در شأن آن بزرگواران باشد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون 25 ویژه برنامه برای گرامیداشت دوم و سوم خرداد ماه تنظیم شده که می توان به برگزاری یادواره شهدا، رژه های هماهنگ شده سازمان تاکسیرانی، کارگاه ها و مسابقات نقاشی کودکان، برپایی مراسمات ویژه برای عموم همشهریان و... اشاره کرد.


ساعدی نقش ائمه جمعه را نیز در راستای شناساندن مقام جانبازان و پاسداران، مهم ارزیابی کرد و گفت: روحانیان و ائمه جمعه می توانند با آشناسازی بیشتر مردم به خصوص نسل جوان با رشادت های دوران دفاع مقدس، روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را در آنان تقویت کنند.


جانشین فرمانده سپاه کامیاران در پایان از زحمات تمام مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد قدردانی کرد و تصریح کرد: شهدای انقلاب از مقام بسیار والایی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند و مراسماتی که در گرامیداشت یاد آن ها برگزار می گردد با نظر ویژه خداوند، به بهترین شکل ممکن برگزار می گردد، برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، به بهترین نحو نیز حاصل زحمات مسؤولان و خانواده های محترم شهدا بود که خوشبختانه به شکلی شایسته انجام شد.


وی در پایان اتحاد و هماهنگی میان مردم را رمز موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: مردم ایران با پیروی از سخنان دلسوزانه امام راحل و رهبر معظم، انقلاب بزرگی را رقم زدند و همین پیروی از دستورات رهبر عظیم الشأن و حضور همیشه در صحنه مردم، رمز ماندگاری و پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی ایران می باشد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات