۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۶۱۹۶۹
آیت الله شبستری مطرح کرد؛

مطالبات مردم آذربایجان شرقی از رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: مردم این خطه به غیرت، شجاعت و ولایت مداری و عشق به میهن عزیز معروفند و در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته اند.
آيت الله محسن مجتهدشبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دقایقی پیش در مراسم دیدار مردمی آذربایجان شرقی با رییس جمهور که در ورزشگاه باغشمال تبریز در حال برگزاری است، با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مقدم رییس جمهور محترم و معزز دکتر روحانی و معاونان و وزرای محترم و هیأت همراه را به تبریز گرامی می داریم.

 


وی با بیان این‌که آذربایجان دیار شهدای محراب، خاستگاه ادبا، علما، شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: مردم این خطه به غیرت، شجاعت و ولایت مداری و عشق به میهن عزیز معروفند و در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته اند.

 


نماینده خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم با کمک همدیگر شاهد توسعه و پیشرفت استان از هر جهت باشیم، این مردم آمدند وفاداری خود به انقلاب اسلامی نشان دهند و پایبندی خود به شعار همیشگی «آذربایجان اویاخدی - انقلابا دایاخدی» را نشان دهند.

 


وی با تقدیر از خدمات دولت در مسائل داخلی و خارجی گفت: نمونه این خدمات طرح تحول سلامت و مسأله بیمه اقشار مستضعف بود که بسیار ارزشمند است، د ر مسائل خارجی، بین المللی و مذاکرات هسته ای نیز امیدواریم نتیجه و موفقیت توأم با عزت ایران اسلامی حاصل شود.

 


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که بنده مطالبات مردم آذربایجان را دو موضوع را خلاصه می کنم و بقیه را در جلسات دیگر یا بنده یا مسؤولان طرح خواهیم کرد، افزود: آقای رییس جمهور یکی از مطالبات مردم استان احیای دریاچه ارومیه است که جنابعالی نیز از روزهای نخست مطرح فرموده اید و مقدمات کار آغاز شده و اما به واسطه اهمیت موضوع احتیاج به دستور مؤکد و تسریع در اقدامات است.

 


آیت الله شبستری افزود: مسأله دیگر رسیدگی به واقعه ای است که در مسابقات فوتبال لیگ برتر در تبریز پیش آمد و اسباب رنجش خاطر ورزشکاران و سایر اقشار فراهم شد.

 


امام جمعه تبریز یادآور شد: البته در تبریز استاندار و برخی مسؤولان اقداماتی کرده اند، از قراری که وزیر ورزش و جوانان دیشب اعلام کرده اند و حضرتعالی دستور پیگیری داده اید. از دستور شما کمال سپاسگزاری را داریم.

 


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: از همه شما خواهران و برادران که امروز برای دیدار رییس جمهور کشورمان تشریف آورده اید سپاسگزارم. از طرف مردم استان به رییس جمهور و هیأت دولت خیرمقدم عرض می کنم، بنده صحبت های خود را در جلسه تهران و در دیگر جلسات آینده عرض کرده ام. شما برای دیدار این بزرگوار تشریف آورده اید، ترجیح می دهم از صحبت های ایشان استفاده کنید./935/پ202/ب4

ارسال نظرات