۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۶۱۹۸۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد؛

همایش بزرگ «تریبون آزاد روحانیان» در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ «تریبون آزاد روحانیان» خبر داد و گفت: برگزاری این جلسات با حضور مهمانان و مسؤولان استانی و کشوری ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری دومین همایش بزرگ «تریبون آزاد روحانیان» در زنجان خبر داد و اظهار داشت: دومین برنامه تریبون آزاد روحانیان استان زنجان با حضور مسؤولان کشوری به زودی برگزار می‌شود و در ادامه نیز برگزاری این جلسات با حضور مهمانان ویژه در زنجان تداوم خواهد یافت.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به چگونگی برگزاری نخستین دوره این تریبون آزاد خاطرنشان کرد: تبیین اخلاق و احکام از سوی روحانیان برجسته استان زنجان در نخستین برنامه تریبون آزاد روحانیان از جمله برنامه های آن همایش بزرگ بود که البته بیشترین مباحث و مسائل مطرح شده در همایش دوم موضوعات روز خواهد بود.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اهداف نهایی برگزاری این همایش تصریح کرد: هدف از برگزاری جلسات تریبون آزاد روحانیان آسیب شناسی و بررسی مسائل موجود در جامعه روحانیت و تبلیغ دین است که اگر بتوانیم این جلسات را تداوم دهیم می‌توان گفت که در راستای دستیابی به اهداف خود 75 درصد موفق خواهیم شد.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه برگزاری این همایش را در راستای افزایش قدرت تبلیغی روحانیان دانست و گفت: اجتماع روحانیان استان زنجان در قالب جلسات تریبون آزاد و تبیین برخی از مفاهیم و اصول اخلاقی و احکام اسلامی سبب افزایش آگاهی و ارتقای قدرت تبلیغی روحانیان می‌شود.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) در سراسر استان زنجان تأکید کرد: در این ایام در راستای افزایش بصیرت و تبیین اخلاق و احکام اسلامی مبلغان دینی به سراسر نقاط استان اعزام شدند.

 

وی در ادامه با بیان این که مردم محوریت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی را در استان زنجان برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی اجرای این برنامه‌ها مسؤولیت نظارتی داشته و مناسبت‌های گوناگون توسط خود مردم و نهادهای مردمی برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ نخستین دوره همایش بزرگ روحانیت استان زنجان در قالب همایش «تریبون آزاد روحانیان» ماه گذشته و در محل زینبیه اعظم زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران استانی حوزه های علمیه برادران و خواهران زنجان برگزار شد./949/ت302/ب4

ارسال نظرات