۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۶۲۱۳۹
در قالب همایش فراگیر گروه‌های تبلیغ؛

مدیران 150 گروه تبلیغی از سراسر کشور گردهم می آیند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت امنای تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی با بیان این‌که مخاطبان اصلی این همایش گروه های تبلیغی، مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور هستند، عنوان کرد: 150 گروه تبلیغی از سراسر کشور برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند که این تعداد به نمایندگی از 5000 مبلغ در این همایش حضور خواهند یافت.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام مرتضی استقامت، رییس هیأت امنای تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی سراسر کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که پنج‌شنبه 31 اردیبهشت همایش مشترک تبلیغی به‌منظور همگام‌سازی مبلغین سراسر کشور در منطقه وسف قم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این همایش تا ساعت 20 روز جمعه 1 خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

 حجت اسلام استقامت با اشاره به این‌که این همایش به‌صورت مشترک در راستای تحقق ملی شعار همدلی و هم‌زبانی دولت و مردم برگزار می‌گردد، گفت: همایش فراگیر گروه‌های تبلیغی توسط تشکل فراگیر تبلیغی گروهی طلاب با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، دفتر مقام معظم رهبری و قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء اجرا خواهد شد.

 

رییس هیأت امنای تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی با بیان این‌که مخاطبین اصلی این همایش مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور هستند، عنوان کرد: 150 گروه تبلیغی از سراسر کشور برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند که این تعداد به نمایندگی از 5000 مبلغ در این همایش حضور خواهند یافت.

 

وی با اشاره به اهمیت همگرایی و کار تشکیلاتی در بحث تبلیغ معارف و فرایض دینی، افزود: از اهداف این همایش، همگرایی بیشتر گروه‌های تبلیغی در راستای تحقق اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای انتقال به مخاطبین و مردم است. همچنین شناسایی ظرفیت‌های گروه‌ها و معرفی گروه‌ها به هم دیگر و چرایی و چگونگی مدیریت گروهی از اهداف دیگر این همایش ملی می‌باشند.

 

حجت‌الاسلام استقامت با بیان این‌که امسال برای اولین بار گروه‌های تبلیغی کارشان را در ایام تابستان همزمان با یکدیگر شروع و به پایان خواهند برد، عنوان کرد: مجموعاً مبلغین دینی 80 روز مداوم را در سراسر کشور به امر تبلیغ خواهند پرداخت.

 

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ معارف اسلامی در امور اجتماعی در سراسر مناطق اسلامی، ابراز کرد: از این فرصت قابل‌توجه که در سال جاری فراهم‌شده است، باید استفاده لازم را برد و سرفصل‌های تبلیغی در این همایش اعلام شود تا بهره‌برداری اجتماعی بهتری صورت پذیرد.

 

رییس هیأت امنای تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی با بیان این‌که این همایش با حضور مدیران کشوری انجام می‌شود، عنوان کرد: سخنرانان ویژه این همایش آیت‌الله حائری شیرازی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، حجت‌الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم اوصیا حاج حسین یکتا می‌باشند./921/پ202/س

ارسال نظرات