۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۶۲۱۶۴
استاد حوزه و دانشگاه:

اعتماد سازی مهم ترین راه همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: شعارهای هر سال در راستای نیل به هدف برقراری تمدن نوین اسلامی در ایران و اثر گذاری در حوزه جهانی است.
استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محسن نورایی، استاد حوزه و  امروز در نشست تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با اشاره به نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال راهبرد کشور را در مقطع یکساله بر اساس چشم انداز و افق کشور تدبیر می کنند.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال باز تعریف تمدن اسلامی و پایه گذاری تمدن نوین بر اساس آموزه های اسلام در عصر کنونی است.

 

رییس دانشکده الهیات دانشگاه مازندران با تشریح افق تمدن کشور تصریح کرد: شعار امسال یک تکه از پازل این هدف بزرگ است زیرا با نگاه کلی به شعار های سال های گذشته و امسال در این موضوع را در خواهیم یافت.

 

وی ادامه داد: شعارهای هر سال در راستای نیل به هدف برقراری تمدن نوین اسلامی در ایران  و اثر گذاری در حوزه جهانی است.

 

حجت الاسلام نورایی شرط عمده برای تحقق این هدف را اعتماد دانست و اظهار داشت: هدف از نامگذاری امسال به نام  همدلی و همزبانی دولت و ملت اعتماد سازی در ساختار درونی کشور است.

 

وی افزود: دولت و ملت باید برای دست یافتن به این مهم، موانع موجود را بردارند و سعی کنند اعتماد سازی را در کشور افزایش دهند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه  با بیان این که دولت باید انتقاد پذیری خود را برای تبیین موضوع همدلی و همزبانی مورد توجه قرار دهد، تصریح کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه کنند بخصوص دولت مسأله انتقاد پذیری است که می توان موجب اعتماد سازی شود.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری برای کاهش تهدیدات دشمنان علیه نظام و افزایش قدرت درونی کشور شعار امسال را مطرح کردند تا میان دولت و ملت بیش از پیش همدلی، همگرایی و وحدت ایجاد شود. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات