۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۶۲۲۳۴
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

برنامه های کانون مساجد لرستان در اعیاد شعبانیه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد، گفت: پاسداشت مناسبت های مذهبی در معرفی چهره حقیقی اسلام ناب مؤثر است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در همه کانون های مساجد لرستان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه در برخی کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان به صورت بزرگ و خیابانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برنامه های اجرایی اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد لرستان خاطرنشان کرد: آذین بندی مسجد و محله در ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: برگزاری جشن روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، قرائت صلوات شعبانیه از دیگر برنامه های کانون های مساجد لرستان در اعیاد شعبانیه است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزاری مناجات شعبانیه، چاپ نشریه به مناسبت نیمه شعبان، برپایی ایستگاه های صلواتی در استان و برپایی ایستگاه نقاشی را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در اعیاد شعبانیه بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: پاسداشت مناسبت های مذهبی و گام نهادن در مسیر معنویت، اخلاص و شناخت بیشتر نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت در معرفی چهره حقیقی اسلام ناب مؤثر است.

 

ماه شعبان فرصتی برای تمرین تقوا است

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان این که ماه شعبان فرصتی مناسب برای تمرین تقوا است، افزود: این ایام بهترین فرصت برای عبادت، راز و نیاز با معبود است.

 

وی با بیان این که ماه شعبان را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ دینی در بین آحاد مردم است، عنوان داشت: این ایام بهترین زمان انس با قرآن کریم است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات