۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۶۲۲۶۲
در قم؛

مراسم نکوداشت پدر علم مدیریت ایران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم نکوداشت پروفسور سیدمهدی الوانی، چهره ماندگار دانش مدیریتی ایران در پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم برگزار شد.
سيد مهدي الواني، پدر علم مديريت ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم نکوداشت پروفسور سیدمهدی الوانی، چهره ماندگار دانش مدیریتی ایران پیش از ظهر امروز در پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور عادل آذر، رییس مرکز آمار ایران و جمعی از اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان و چهره‏های نامی رشته مدیریت سراسر کشور برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم محمد مقیمی، رییس پردیس فارابی دانشگاه تهران با تبیین اهداف برگزاری این مراسم، گفت: برای توسعه علم مدیریت میهن اسلامی، نیاز است که اندیشه‏های اساتید بزرگی همچون پروفسور الوانی بازخوانی شود؛ باید تلاش شود تا از رهنمودهای بزرگان علم مدیریت در همه حال استفاده کرد.

 

در بخش دیگر این مراسم پروفسور سید مهدی الوانی، پدر علم مدیریت ایران راه توسعه را احیای دانش مدیریت دانست و افزود: باید در ایران سازمان نظام مدیریتی تشکیل شود و تمام تلاش خود را برای برآورده شدن این آرزو انجام می‏دهم؛ جوانان نیز به دنبال تحقق این مسأله باشند، چرا که توسعه کشور نیاز به مدیران خوب و فرهیخته دارد.

 

عادل آذر، رییس مرکز آمار ایران در تجلیل از پروفسور الوانی گفت: الوانی، شناسنامه و هویت رشته مدیریت ایران است؛ این استاد برای نام و پول کار نکرد، چرا که اگر غیر از این بود در مقابل شارلاتانیزم ایستادگی نمی‏کرد؛ پدر علم مدیریت ایران برای این رشته احساس خطر کرده است که برای تشکیل سازمان نظام مدیریتی تلاش می‏کند و همگی باید در تحقق این امر تلاش کنیم.

 

گفتنی است در بخشی از مراسم نکوداشت پروفسور الوانی، کتاب یادمان پدر علم مدیریت ایران رونمایی شد و از زحمات و آثار ارزشمند وی در طول این سالیان تقدیر به عمل آمد./840/پ202/ی

ارسال نظرات