۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۶۲۲۷۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهگی تبلیغات اسلامی لرستان آزادی خرمشهر را تحقق عینی وعده الهی بیان کرد و گفت: نصرت الهی در آزادی خرمشهر کاملاً مشهود بود.
غلامي تبليغات لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام  احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز پاسدار گفت: سنت الهی در فتح خرمشهر، خودش را به بهترین شکل ممکن نشان داد.

 

وی با بیان این که آزادی خرمشهر میوه مقاومت دینی، ملی و تحقق عینی وعده الهی بود، افزود: یاری الهی در آزادی خرمشهر مشهود بود.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به آیات و روایات در راستای وعده الهی خاطرنشان کرد: هر کس با اذن و توکل خداوند به میدان آید، پیروز می‏شود.

 

وی دانش نظامی، قوت فرماندهی، هوشیاری و استعداد جوانان مؤمن را از مهم ترین عوامل فتح خرمشهر بیان کرد.

 

معاون فرهگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: ایمان و شجاعت ناشی از قوت ایمان رزمندگان، مردم و جوانان از دیگر عوامل فتح خرمشهر بودند.

 

حجت الاسلام غلامی در ادامه ایمان مردم و رزمندگان را نشان دهنده عشق به آرمان های الهی و اسلامی دانست.

 

وی با اشاره به مسائل و برخی مشکلات در جامعه امروز بیان داشت: امید است در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال بتوان این مسائل که ساده تر از آزادسازی خرمشهر هستند، برطرف شوند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان همدلی و وحدت مسؤولان و مردم را عامل مؤثر در برطرف کردن مسائل و مشکلات روز جامعه بیان کرد./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات