۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۶۲۳۳۲
آیت الله صفایی بوشهری:

اجازه نمی دهیم خلیج فارس مرکز فتنه بیگانگان شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که خلیج فارس مرکز فتنه بیگانگان شود و هرکس بخواهد این کار را انجام دهد، سپاه و مردم بوشهر جلوگیر آن خواهند بود.
 آيت الله صفايي بوشهري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در نشست اعضای کانون بازنشستگان سپاه استان بوشهر با بیان اینکه پاسداران با سرافرازی امتحان خود را در این دنیا پس داده اند، گفت: زندگی انسان سراسر امتحان است.
 
وی افزود: خداوند پاسداران را با ایمان و جهاد دفاع مقدس امتحان کرد که الحمدلله سرفراز از این امتحان بیرون آمدند.
 
آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: استان بوشهر در تاریخ خود سرافرازان و شهدای بسیاری را در جنگ تحمیلی داشته است و باعث شده که استان به سپاه خود افتخار کند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه سرداران و پاسداران در این مقطع تاریخ همواره باعث سرافرازی و نظام و استان بوده اند، تصریح کرد: هرجا که پای دفاع از اسلام بوده، استان بوشهر هم سرافراز بوده است؛ همه پاسداران مایه افتخار برای این مملکت هستند.  
 
وی نسبت به ایجاد فتنه های همه جانبه در آینده نزدیک در اطراف خلیج فارس هشدار داد، و بیان داشت: در آینده نه چندان دور خلیج فارس مرکز فتنه های همه جانبه خواهد بود و نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.
 
آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که خلیج فارس مرکز فتنه بیگانگان شود و هرکس بخواهد این کار را انجام دهد، سپاه و مردم بوشهر جلوگیر آن خواهند بود.
 
وی به زمان تهاجم انگلستان به بوشهر اشاره کرد، و یادآور شد: در آن مقطع مردم بوشهر با دست خالی انگلیس را شکست دادند در حالی که حکومت مرکزی حمایتی نمی کرد و در شرایط کنونی نیز با وجود اتحاد بین نیروهای مسلح، مردم و مقام معظم رهبری چنان خواهیم بود که نه آل سعود بلکه آمریکا و استکبار نتوانند هیچگونه تعرضی را به این سرزمین داشته باشند.
 
امام جمعه بوشهر گفت: ما بازنشستگی نمی شناسیم و تا جان داریم از حریم ولایت دفاع خواهیم کرد و این را از اهل بیت یاد گرفته ایم.
 
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه پاسداران میراث داران پاسداران صدر اسلام هستند، گفت: ماهیت وجودی ما دفاع از حریم ها است.
 
وی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: به طرف مقابل اعتماد نکنید و باید با تمام قدرت از منافع مملکت دفاع کنید و اگر دیدید گرگ صفتانه برخورد می کنند آنها را به نیروهای مسلح حواله کنید آن وقت می دانیم که چگونه با آنها برخورد کنیم که سر تعظیم فرو بیاورند./833/پ202/ش
ارسال نظرات