۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۶۲۳۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت بسیج برای پیشبرد امور فرهنگی کشور

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: هدف امام راحل و رهبر معظم انقلاب از تشکیل بسیج، پرداختن به مسائل نظام و انقلاب و دفاع از ارزش است تا از این طریق بصیرت افزایی شود.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رضا غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی روحانیان شاغل دستگاه های اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در سالن کنفرانس آستان حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، گفت: در نهج البلاغه امیرمؤمنان(ع) آمده است که دشمن برای ضربه زدن به شما اول از جنگ سخت استفاده می کند و اگر موفق نشد به القای شبهه، تبلیغات و جنگ روانی متوصل می شود به گونه ای که مقدسات را کم رنگ و محو می کند.

وی افزود: فلسفه تشکیل چنین جلساتی ابتدا آشنایی بیشتر افراد با یکدیگر است تا ارتباط و تعامل در زمینه های مختلف افزایش پیدا کند و فلسفه دیگر آن استفاده از ظرفیت های مختلف سازمان اوقاف، تبلیغات و سپاه است.

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به این که این که افراد شاغل در این سه سازمان باید مدافع نظام و اسلام باشند و از طرفی وظیفه طلبگی خود را فراموش نکنند، گفت: آگاهی از آخرین وضعیت شهر، کشور، منطقه وجهان یکی از دستاوردهای تشکیل این جلسات است تا از این طریق بصیرت افزایی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: این جلسات باید در مقیاس کوچکتر در شهرستان ها نیز برگزار شود و بعد با فرصت قرار دادن برای آنها، بررسی شود که چه تأثیراتی در شهرستان ها داشته است.

وی تأکید کرد: امام راحل در پیام خود در سال 57 مبنی بر تشکیل بسیج در دانشگاه و حوزه و در ادامه تأکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت بسیج با هدف بیان کردن مسایل نظام و انقلاب و دفاع از ارزش های آن بوده است تا از این طریق بصیرت افزایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به این که ظرفیت مناسبی در سپاه و بسیج است که بسیج در همه دستگاه ها و محله ها وجود دارد، تأکید کرد: از ظرفیت بسیج باید برای کمک به سازمان های مختلف جهت پیشبرد امور فرهنگی استفاده شود.

 

برخی عمدا اندیشه های امام راحل را زیر سؤال می برند

به گفته وی، بهترین قشر انقلاب که به محض وجود خطر می توانند به کمک نظام بیایند، بسیج است، از این رو باید به این نهاد ارزشمند بیش از بیش توجه شود و از ظرفیت های موجود در آن استفاده شود.

حجت الاسلام غفاری نژاد با اشاره به این که برخی به عمد اندیشه های امام راحل را زیر سؤال می برند و با ولایت فقیه مبارزه می کنند و برخی نیز سهوا در دام آنها گرفتار می شوند گفت: در این جلسات می توان بر اندیشه های امام راحل تمرکز کرد ضمن این که در مورد مدیریت رهبر معظم انقلاب در سال های بعد از فوت امام راحل مباحثی را مطرح کرد تا موضوع بیشتر برای مردم روشن شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: ظریف وزیر امور خارجه ایران پیش از سفر اخیر خود به نیویورک اعلام کرده است که من در سوئیس متوجه شدم که رفتار آمریکا خباثت آمیز است و آنها عهد شکن دغل باز و فریبکار هستند./1307/پ203/ب

ارسال نظرات