۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۶۲۳۸۴
سپاه عاشورا در بیانیه‌ای:

سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در آستانه سوم خرداد در بیانیه ای اعلام کرد: سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین سمبل فتح و پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است.
سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گرامي باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر طی بیانیه‌ای اعلام کرد: سوم خرداد یادآور جانفشانی ‌و ایثار دلاورمردانی است که فارغ از دنیا و مافیها و با عشق به امام خمینی(ره) در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب سر از پا نشناخته و در صیانت از مرزهای جغرافیای و معنوی ایران اسلامی لحظه‌ای درنگ نکردند و پرچم فتح و ظفر را بر فراز قله‌های تاریخ به اهتزاز درآوردند.


در این بیانیه آمده است: سوم خرداد مظهر الطاف خفیه الهی بود که در آن شیرمردانی با دست‌خالی و با دلی سرشار از عشق به ولایت در برابر مظاهر کفر و ستم یعنی استکبار جهانی تا بُن دندان مسلّح، ایستادند و بنا به سنت الهی که فرمود: «اِن تَنصُروا ا... یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم»، نصرت الهی نازل‌شده و خرمشهر، شهر خون و شهادت خارج از محاسبات و معادلات مادّی دشمنان، آزاد شد.


سپاه عاشورا تأکید کرده است: سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین سمبل فتح و پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است که امروز هم باید دولت‌مردان ایران اسلامی با الهام از آن و با نصب‌العین قرار دادن منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در راستای احقاق حقوق ملت ایران در حوزه انرژی هسته‌ای گام برداشته و با مقاومت و پایداری تمام در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی استکبار جهانی بایستند و سوم خردادی دیگر همراه با نصرت الهی خلق کنند.


سپاه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرده است: اینک سپاه عاشورا در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن عرض تبریک این روز خجسته بر همه رزمندگان غیور و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، بار دیگر اعلام می‌دارد که با عزم و اراده آهنین، دوشادوش سایر نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن‌ها در دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه لحظه‌ای غفلت نکرده و با تبعیت از اوامر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العُظمی امام خامنه‌ای(دامت‌برکاته) در تحقق منویات معظم له در راستای شعار سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گام بر خواهیم داشت.


این بیانیه تصریح کرده است: با اتکا به ظرفیت‌های موجود در مجموعه سپاه و بسیج نقش اساسی در گشودن گره‌های کور اقتصادی و فرهنگی ایفا خواهیم کرد و علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی، داغ حسرت سازش و تسلیم ملت غیور ایران اسلامی را بر دل استکبار جهانی خواهیم گذاشت؛ چراکه ما وارثان سوم خردادیم و چنان‌که در دفاع مقدس به استکبار جهانی باج ندادیم، امروز نیز نخواهیم داد./935/د102/ب4

ارسال نظرات