۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۶۲۳۸۷
امام جمعه میناب:

توافقات باید در جهت منافع کلی ملت و رعایت تمام خطوط قرمز نظام باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میناب گفت: همان طوری که رهبری فرمودند ما در عین بدبینی به طرف غربی از مذاکرات و تیم مذاکره کننده خودمان حمایت می کنیم و البته باید توافق در جهت منافع کلی ملت با رعایت تمام خطوط قرمز نظام و ملت و رهبری باشد.
امام جمعه ميناب

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر، امام جمعه شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان گفت: همان گونه که حضرت امام خامنه ای فرمودند، ما به آمریکا اعتماد نداریم و از این به بعد هم نخواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه بعد از اعلام خبر توافق بسیاری خوشحال شدند، افزود: ما نباید این گونه نسنجیده پیش برویم هنوز رهبری چیزی نفرموده اند پیام های تبریک و تهنیت به گوش می رسد، ما باید اول ببینیم رهبری چه می گوید، ما به آمریکا اعتماد نداریم نمونه آن دیدید که چطور به بهانه کمک به مردم آفریقا داروهای تاریخ مصرف گذشته را برای آنها فرستاد که به جای کم کردن درد و رنج آنان مشکلاتشان را بیشتر کرد.


امام جمعه میناب تصریح کرد: فناوری هسته ای چیزی نیست که به این سادگی بتوان از کنار آن گذشت، ما شهدای بسیاری را برای به ثمر نشستن و بدست آوردن این فناوری فدا کرده ایم، رهبری فرمودند فقط مذاکرات درباره هسته ای باشد و باید هم همین باشد.


وی در ادامه ابراز داشت: احدی حق ندارد، حق ملت ایران را با هیچ چیز عوض کند، خیلی از آنها که به بهانه نظارت هسته ای وارد کشور می شوند، بیشترشان جاسوس آمریکا و اسرائیل هستند.


حجت الاسلام معتمدی فر بیان داشت: همانطوری که رهبری فرمودند ما در عین بدبینی به طرف غربی از مذاکرات و تیم مذاکره کننده خودمان حمایت می کنیم و البته باید توافق در جهت منافع کلی ملت با رعایت تمام خطوط قرمز نظام وملت و رهبری باشد.


وی ادامه داد: نباید در این باره با سرعت و شتابزدگی عمل کرد و یکی از وظایف دولت که مقام معظم رهبری فرمودند این است که مردم و مسؤولان باید از جزییات مذاکرات باخبر باشند، همان گونه که آمریکایی ها هنوز مذاکرات تمام نشده ریز جزئیات را در اختیار رژیم صهیونستی قرار می دهد.


امام جمعه میناب به بحران یمن و جنایات آل سعود در این کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه هنوز حملات وحشیانه سعودی ها بر ملت یمن و کشتار کودکان و مردم یمن ادامه دارد و با این کار آل سعود و آل یهود در رژیم صهیونستی پیوند برادری بسته اند.


وی در بخش دیگر از سخنان خود با محکوم کردن جنایات عربستان در یمن بیان داشت: آل سعود با یک ارتش شکننده به یک کشور کهن، شیعه و مسلمان حمله کرده است که شکست آنها در آینده مشهود است./851/
ت302/ح

ارسال نظرات