۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۶۲۳۹۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

الگوگیری از شیوه تربیتی ائمه اطهار بهترین راه تربیت فرزندان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به لزوم توجه خانواده ها به تربیت فرزندان، گفت: خانواده ها با الگوگیری از شیوه تربیتی ائمه اطهار(ع) و سفارشات آن بزرگواران می توانند در زندگی و تربیت فرزندان موفق عمل کنند.
حجت الاسلام نجات فياضي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، عصر امروز در جشن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در جمع پایوران سپاه اردبیل، خاطرنشان کرد: پاسداران با ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران باید از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان صالح در جامعه اسلامی، افزود: خانواده ها باید با رعایت اخلاق اسلامی در جهت تربیت فرزندانی صالح برای آینده کشور اهتمام کنند.

 

حجت الاسلام فیاضی، با اشاره به اینکه اخلاق و رفتار نیکو از سفارشات قرآن است، تصرییح کرد: بسیاری از مشکلات اجتماعی به دلیل عدم اهمیت لازم خانواده ها در تربیت فرزندان به وجود می آید.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، اظهار داشت: خانواده ها با الگوگیری از شیوه تربیتی ائمه اطهار(ع) و سفارشات آن بزرگواران و بهره گیری از شیوه تربیتی و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) می توانند در زندگی و تربیت فرزندان موفق عمل کنند.

 

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران، افزود: امروز هجمه های رسانه ای و فرهنگی گسترده ای بر علیه جوانان و نوجوانان به راه افتاده و اگر خانواده ها به آسیب های آن توجهی نکنند قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

 

حجت الاسلام فیاضی، خاطرنشان کرد: دشمنان با راه اندازی هزاران شبکه ماهواره ای و اجتماعی در صدد از بین بردن ریشه های خانواده اسلامی و ایرانی هستند تا از این طریق نفوذ خود را در جامعه افزایش داده و جامعه ما را با مشکلات اخلاقی و اجتماعی مواجه کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، افزود: خانواده ها باید با برنامه ریزی دقیق و شناسایی آسیب های موجود مراقبت های دقیقی را در خصوص فرزندان خود به کار ببرند.

 

وی به سریال ها و فیلم های داستانی تولید شده از سوی آمریکا و کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: استکبار با تولید فیلم ها و سریال های خانوادگی و گنجاندن مسایل غیراخلاقی در صدد نابودی کانون پر محبت خانواده های ایرانی است.

 

این مسؤول توجه و دقت خانواده ها به استفاده فرزندان از ابزارهای رسانه ای را خواستار شد و گفت: اگر خانواده ها دقت کافی را به ابزارهای رسانه ای مورد استفاده فرزندان و به ویژه شبکه های اجتماعی نداشته باشند احتمال به وجود آمدن مشکلات برای آنان افزایش می یابد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات