۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۴۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

هزینه کردن در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری بزرگ است/ حضور فرهنگیان در تمامی صحنه‌های انقلاب بی‌نظیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه مسؤولان باید بدانند که هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: فرهنگیان، آینده سازان کشور را پرورش می‌دهند و هزینه‌های آموزش و پرورش را به سرمایه‌ای بزرگ تبدیل می‌کنند.
مدير کل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمدرضا جهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز در همایش یاوران ولایت که با حضور فرهنگیان بسیجی، مسؤولان استانی و شهرستانی شامل رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در سالن شهید مطهری برگزار شد با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در طول هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل است، اظهار داشت: فرهنگیان در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور بی‌نظیری داشته‌اند و توانستند نسل انقلابی پرورش دهند.

 

جهان، استان سمنان را محل پرورش نیروهای ارزشمند دینی و علمی و انقلابی در طول سالیان متمادی خواند و تصریح کرد: نقش آفرینی مردم این خطه در فعالیت‌ها و صحنه‌های مختلف تاریخ ایران اسلامی گواه این مطلب است و در این بین فرهنگیان همواره تأثیری بسزا داشته و استان را در برابر بسیاری از چالش‌ها بیمه کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید هزینه نمودن در بخش توسعه و تجهیز و ارتقاء سطح تعلیم و تربیت در جامعه را یک سرمایه گذاری عظیم برای کشور تلقی کنند، تأکید کرد: بی‌تردید آینده روشن و بالنده کشور در گرو این سرمایه گذاری سودمند و معنوی است.

 

بالا بردن روحیه ولایت پذیری از مأموریت‌های اصلی بسیج فرهنگیان است

مجتبی سالک‌بیدختی، رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان نیز در این همایش، بالا بردن روحیه ولایت پذیری در جامعه فرهنگیان را از مأموریت‌های اصلی بسیج فرهنگیان دانست و گفت: بسیج فرهنگیان همواره مدنظر دارد به فضل الهی با مساعدت، همدلی و همراهی مدیران استان بتواند انتظارات رهبر معظم انقلاب را برآورده سازد.

 

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان خاطرنشان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش با رویکرد نگاه عمیق به جزئیات و عوامل اصلی و تأثیرگذار است.

 

وی پرورش نسلی انقلابی، مکتبی، پیرو قرآن و عترت و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، را از مهمترین مطالبات رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و بزرگترین وظیفه و رسالت متولیان دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان بسیجی را تحقق این هدف والا دانست.

 

سالک‌بیدختی هدف دشمنان کشورمان را به چالش کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: در این میان نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش مورد تعرض جدی و تهدید جدی دشمنان است./977/پ202/ح

ارسال نظرات