۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۶۲۵۱۳
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

هیچ کشوری حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد / باید با هوشیاری تمامی توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: در مذاکرات هسته‌ای ایران، کشورهایی که عضو آژانس هستند، حق هیچ‌گونه بازدید نظامی از مراکز نظامی ندارند و همچنین بازدید از مراکز نظامی در مذاکرات هسته‎ای بی جایگاه است و تیم مذاکره کننده عزیز کشورمان باید با هوشیاری و تلاش بیشتر نسبت به این مسائل بپردازند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فیقه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روزهای پاسدار، جانباز و سالروز فتح خرمشهر گفت: ماه شعبان فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با پروردگار است و مردم ایران اسلامی باید نهایت استفاده را از این ماه عزیز نهایت بهره را ببرند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطر نشان کرد: قرآن همیشه حامی مظلومان، مدافع حق و حمایت کننده پاسداران حق بوده است و اگر فرهنگ قرآنی در جامعه گسترش یابد بی تردید ظلم و جنایت هم از بین خواهد رفت.

 

نماینده ولی فیقه در استان مرکزی با بیان این که  تداوم انقلاب اسلامی مرهون الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) است، تصریح داشت: مسؤولان باید با الگو گرفتن از سید و سالار شهیدان در راستای دستاوردهای نظام اسلامی به نسلهای آینده انقلاب تلاش کنند.

 

امام جمعه اراک تأکید کرد: تمامی نیروهای مسلح ایران اسلامی با توجه به شرایط منطقه، باید برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان از هر نظر آمادگی کامل را داشته باشند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشیاری تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام را شناسایی و نقش بر آب می‌کنند.

 

نماینده ولی فیقه در استان مرکزی بیان داشت: ملت ایران هرگز زیر بار تهدید و زور نمی‌رود و این مهم را بارها در مواقع مختلف همچون پیروزی انقلاب اسلامی، سوم خرداد، 15 خرداد ماه و جنگ تحمیلی به دنیا اثبات کرده است.

 

باید با هوشیاری تمامی توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد

 

امام جمعه اراک با بیان این که ایران اسلامی هم اکنون با دنیایی از فتنه‌گران مواجه است که باید با هوشیاری بیشتر تمامی توطئه‌های آنها را همچون گذشته خنثی کند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده ایران که تحت حمایت مقام معظم رهبری قرار دارد باید هوشیارانه‌تر از قبل عمل کند، تصریح کرد: دنیا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران اهل تعامل حکیمانه و برابر است و تعامل با اسلحه و زور را نمی‌پذیرد.

 

نماینده ولی فیقه در استان مرکزی با بیان این که کینه توزی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی است که از هر فرصتی می خواهند علیه ملت ما استفاده کنند خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند و مطمئن باشند درصورتی که حماقت کنند و آتشی علیه ایران بیفروزند پایان دهنده این آتش افروزی، آنها نخواهند بود.

 

در مذاکرات هسته‌ای، کشورهای عضو حق هیچ‌گونه بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارند

 

امام جمعه اراک افزود: در مذاکرات هسته‌ای ایران، کشورهایی که عضو آژانس هستند، حق هیچ‌گونه بازدید نظامی از مراکز نظامی ندارند و همچنین بازدید از مراکز نظامی در مذاکرات هستهای بی جایگاه است و تیم مذاکره کننده عزیز کشورمان باید با هوشیاری و تلاش بیشتر نسبت به این مسائل بپردازند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اعلام انزجار ملت ایران اسلامی از جنایت‌های وحشیانه آل سعود علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن بیان داشت: توقع و انتظار از جوامع دموکراسی و صلیب سرخ این است که به آل سعود اجازه ندهند ملت مظلوم یمن را مورد تهاجم وحشیانه قرار دهند.

 

اقدامات آل سعود خلاف قرآن و نص صریح دین مبین اسلام است

 

نماینده ولی فیقه در استان مرکزی در ادامه گفت: اقدام آل سعود که این همه بمب و موشک را روی سر مردم مسلمان یمن ریخت و عده زیادی را شهید، مجروح و بی خانمان کرد؛ خلاف قرآن و نص صریح دین مبین اسلام است.

 

امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر این که حقیقت قرآن دفاع از مظلومان است و آل سعود با حمله به ملت بی‌دفاع یمن این حقیقت را زیر پا گذاشته است اظهار داشت: آل سعود با چاپ سالیانه هزاران جلد از قرآن کریم نمی‌تواند به حقیقت قرآن عمل کند. /842/پ202/ح

ارسال نظرات