۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۶۲۵۳۱
فردا همزمان با روز جانباز؛

طرح سپاس از علمداران حماسه در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که طرح سپاس از علمداران حماسه در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز فردا شنبه دوم خرداد برگزار می شود گفت: این طرح با همکاری و هماهنگی ائمه جمعه در سراسر استان مرکزی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسن هنرمند، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بیان داشت: ماه شعبان و رمضان یک نوع برنامه تربیتی و عرفانی است که انسان می تواند در این روزها با گرفتن روزه و خواندن دعاهای مخصوص خود را به عرفان واقعی برساند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: ماه شعبان ماهی سراسر شور و شادی است و همچنین  فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با خداوند متعال است.

 

حجت الاسلام هنرمند گفت: طرح سپاس از علمداران حماسه، به منظور ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، دیدار و تکریم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگری ها و فداکاری های آنان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که طرح سپاس از علمداران حماسه در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز فردا شنبه دوم خرداد برگزار می شود گفت: این طرح با همکاری و هماهنگی ائمه جمعه  در سراسر استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که هدف از طرح سپاس از علمداران حماسه به منظور تکریم جانبازان است خاطرنشان کرد: این طرح به واسطه رشادت ها و از خودگذشتگی جانبازان عزیز برگزار می شود.

 

وی افزود: جانبازانی که عارضه نمایان جانبازی داشته باشند، جانبازان مبتلا به بیماری صعب‌العلاج که نماد شکیبایی در برابر ابتلا باشند، جانبازان دارای شاخصه‌های فرهنگی و اجتماعی، جانبازان اقلیت‌های دینی و جانبازانی که افتخار عضویت در خانواده شهدا داشته باشند را از جامعه هدف این طرح عنوان کرد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطر نشان کرد: همه و همه باید در این راستای تقدیر از دلیر مردان و بزرگ مردان حماسه آفرین ایران اسلامی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام هنرمند بیان داشت: جانبازان تلاش های فراوانی را در جنگ تحمیلی متحمل شدند و امروز با مجروحیتی که بر تن دارند، سختی های بسیاری را تحمل می کنند و تمامی مردم و مسؤولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید سپاسگزار رشادت های این بزرگان باشند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: جانبازان پرچمدران انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستند که با خودگذشتگی و ایثار و فداکاری خود برگ زرینی را بر تاریخ انقلاب رقم زدند.

 

حجت الاسلام هنرمند در ادامه خاطر نشان کرد: امروز امنیت و اقتداری که در ایران اسلامی ما حاکم است را مدیون زحمات بی دریغ  جانبازان عزیز در هشت سال دفاع مقدس هستیم. /842/ت302/ح

ارسال نظرات