۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۶۲۶۰۹
امام جمعه قروه:

مشخصه اصلی رزمندگان، اطاعت از امر ولی فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قروه با حضور در جشن اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار، گفت: یکی از مشخصه های اصلی که تمام رزمندگان دفاع مقدس به آن پایبند بودند، ولایت پذیری است.
امام جمعه قروه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، صبح امروز، خیابان سیدالشهدا(ع) شهرستان قروه، شاهد حضور پرشور مردم و مسؤولان این شهرستان در مراسم جشن اعیاد شعبانیه بود.

 


حجت الاسلام صفرعلی احیاء، امام جمعه شهرستان قروه، با حضور در این مراسم عنوان داشت: باید سعی شود با شناخت بهتر از ائمه اطهار(ع)، سیره آن ها را در زندگی خود بکار برده و در عمل نیز مقلد آن ها باشیم.

 


وی افزود: شعبان ماه مبارکی است که از مقام والایی نزد خداوند متعال برخوردار می باشد، اعیاد شعبانیه باید سبب شود که همه ما بیشتر در شناخت سیره ائمه، اهتمام داشته باشیم.

 


حجت الاسلام احیاء ضمن تبریک روز جانباز و پاسدار، اظهار کرد: پاسداران، حامی خاک این مرز و بوم و مهره ای کلیدی در تأمین امنیت کشور هستند، با نامگذاری چنین روزهای مبارکی به نام روز پاسدار و جانباز، افتخاری بزرگ نصیب این عزیزان شده است.

 


امام جمعه قروه گفت: باید فعالیت ها و ایثارگری های جانبازان گرانقدر انقلاب بیش از این ارج نهاده شده و در عمل نیز از آن ها قدردانی شود.

 


وی نقش ولایت پذیری را در وجود شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب، پررنگ دانست و عنوان داشت: همین ولایت پذیری و مطیع امر ولی بودن سبب بوجود آمدن انقلاب بزرگ ایران گشته و چه بسیار انسان هایی که در زمان حیات ائمه و رسول اکرم(ص) حضور داشتند و در غیاب آن ها از اوامر نایب بر حق آن ها کوتاهی کردند، ولایت پذیری از اصول مهمی است که به طور مشخص در وجود همه رزمندگان دفاع مقدس دیده می شد.

 


امام جمعه قروه در پایان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 تصریح کرد: تیم مذاکره کننده نیز از فرزندان این مرز و بوم هستند و حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از اصلی ترین خطوط مذاکره است، در صورت عدم توافق نیز ملت ایران همچنان با تکیه بر نبوغ و هوش سرشار جوانان وطن، با اقتدار به پیشرفت خود ادامه خواهد داد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات