۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۶۴۰
با صدور بیانیه‌ای؛

بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر جنایات آل سعود را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم و بر حفظ وحدت اسلامی تأکید کرد.
بيانيه تشکل ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای جنایات آل سعود در کشور یمن را محکوم و بر حفظ وحدت اسلامی تأکید کرد.

 

متن این بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اسمعُوا وأطیعُوا لِمَن ولّاهُ اللهُ الأمرَ فإنّهُ نظامُ الإسلامِ
از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش به فرمان باشید زیرا اطاعت از رهبری «مایه وحدت امت اسلام» است.«پیامبر اکرم (ص)».

 

امروز اتحاد و اتفاق بین مسلمانان، یک فریضه‌ی فوری است. ببینید از جنگ و اختلاف چه مفاسدی به وجود می‌آید؛ ببینید در دنیای اسلام، تروریسم کور به بهانه‌ی اختلافات مذهبی، چه فجایعی به راه می‌اندازد؛ ببینید با این اختلافاتی که بین ما مسلمانان به وجود آوردند، رژیم صهیونیستی غاصب چه نفس راحتی میکشد. وحدت به معنای تکیه‌ی بر مشترکات است. ما مشترکات زیادی داریم؛ میان مسلمانان، مشترکات بیش از موارد اختلافی است؛ روی مشترکات باید تکیه کنند. رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)

امروز منطقه جنوب غرب آسیا، استراتژیک ترین و ویژه ترین نقطه جهان، شاهد افراط گری و وحشی گری هایی از سوی عده ای سرسپرده به اردوگاه غرب و کفر است عده ای که با نام اسلام اما در حقیقت علیه اسلام سر از تن انسان های بی گناه جدا می کنند عده ای که در ماه رجب که از ماه های حرام الهی است دست به کودک کشی زدند و در کشور مستقل و اسلامی یمن خون و خون ریزی راه انداخته اند و خود را خادم الحرمین می نامند عده ای که نمی دانند و یا خود را به نادانی زده اند که این اقدامات آنها، چهره ای زشت و خشن از اسلام به دنیا معرفی می کند و در حقیقت با این وحشی گری ها تیشه به ریشه اسلام می زنند.

 

رژیم وهابی آل سعود، رژیمی است که ریشه تمامی وحشی گری هایی که امروز در منطقه و در جهان علیه اسلام رخ می دهد به آن بر می گردد. رژیمی که دست در دست دشمنان واقعی اسلام گذاشته است و مسلمانان را در عراق، سوریه و یمن قتل عام می کند رژیمی که عالمان دینی را به خاطر گفتن حقیقت اعدام می کند و شعار آزادی بیان و حقوق بشر سر می دهد رژیمی که با ادعای خنده دار خود، محدود بودن برنامه هسته ای ایران را ضامن امنیت منطقه می داند و خرابکاری های خود در منطقه را نادیده می گیرد رژیمی که حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست های منطقه ای مانند طالبان، القاعده و داعش را با دستور آمریکا و اسرائیل بر خود لازم می داند رژیمی که برای قدرت نگرفتن انقلاب اسلامی حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست های جندالشیطان و جیش الظلم در منطقه سیستان و بلوچستان ایران اسلامی را انجام می دهد رژیمی که در مقابل وحشی گری های صهیونیست ها در فلسطین سکوت اختیار می کند و نابودی مسلمانان به دست صهیونیست ها را نمی بیند رژیمی که امروز به مانند صهیونیست ها مسلمانان را با تسلیحات کفار در یمن قتل عام می کند و پا جای پای اسراییل کودک کش و جنایتکار می گذارد و با این اقدامات خود شرایط منطقه و جهان را به سود کفار به خصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار رقم می زند.

 

آنهایی که نمی دانند، باید بدانند که امروز مسلمانان به جای آنکه در مقابل یکدیگر بایستند باید متحدانه و مستحکم در کنار یکدیگر و در مقابل دشمنان اسلام بایستند چرا که خداوند رحمان و رحیم در قرآن کریم می فرمایند: هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ. و این پیروزی بر مشرکان جز از راه اتحاد بین مذاهب اسلامی بدست نمی آید.

 

امروز عده ای که نه به تشیع اعتقادی دارند و نه به تسنن و حتی نمی دانند که تشیع چیست و تسنن چیست، با نام اسلام مسیر واقعی برای نابودی کفر را با مشکل مواجه کرده اند و با دستور گرفتن از سرویس های جاسوسی غرب، مسلمانان را به جان هم انداخته اند.

 

ما دانشجویان مسلمان دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن محکومیت اقدامات رژیم سفاک آل سعود علیه مردم مظلوم یمن اعلام می داریم تنها راه برای پیروزی بر مشرکان و دشمنان اسلام، اتحاد و وحدت و تاکید بر اشتراکات مذاهب اسلامی می باشد که بارزترین این اشتراکات خداوند یگانه، پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و کتاب آسمانی قرآن کریم است و برای پیروزی اسلام و مسلمین، شیعه و سنی در کنار یکدیگر خواهیم بود و از دستورات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) پیروی خواهیم کرد و هرگونه اقدام برای اختلاف افکنی بین مسلمانان را چه از سوی عده ای باشد که خود را شیعه بنامند و چه از سوی عده ای باشد که خود را سنی بنامند، محکوم می کنیم./831/پ203/ح

ارسال نظرات