۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۶۲۶۴۶
آیت الله نمازی:

زیربنای نظام اسلامی بر پایه خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: زیر بنای نظام اسلامی بر پایه خون شهدا است و فعالیت های ما نیز باید در جهت اهداف و آرمان های شهدا باشد.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی های سازمان ها و نواحی شهرداری کاشان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز روابط عمومی، گفت: پرهیز از کارهای صوری و تشریفاتی و انجام فعالیت های هزینه بر و کم بازده امروز باید هدف شما در شهرداری باشد.

 

وی تغییر و تحولات انجام شده در شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان را در توسعه و آبادانی شهرستان کاشان مثبت دانست و با اظهار رضایت از فعالیت های انجام شده یادآور شد: مردم شهرستان کاشان نیز فعالیت های انجام شده از سوی شهردار کاشان را قابل تقدیر دانسته و رضایت مندی خود را اعلام کرده اند.

 

آیت الله نمازی اظهار امیدواری کرد، دیگر مجموعه های شهرداری و شورای شهر نیز در مسیر شهردار حرکت کرده و به دور از هر گونه انگیزه سیاسی و جناحی و گروهی به فعالیت هایی که در جهت توسعه و آبادانی شهرستان است اهتمام ویژه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان بر مراقبت از برگزاری جشن هایی که از سوی شهرداری انجام می شود تأکید کرد و یادآور شد: فندانسیون و زیر بنای نظام بر پایه خون شهدا است و فعالیت های ما نیز باید در جهت اهداف و آرمان های شهدا باشد.

 

آیت الله نمازی گفت: در برگزاری مراسم ها و جشن ها به دور از هرگونه ملاحظه کاری باید مراقب بود تا برنامه ها براساس مصوبات و باحسن تدبیر و تذکر و نصحیت اجرا شود چرا که ما در اسلام چیزی به نام ملاحظه کاری نداریم.

 

به گفته وی، برای اجرای برنامه هاو جشن ها باید افرادی انتخاب شوند که با اهداف برنامه ها هم خوانی داشته و آن را درک کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکیدکرد: شرایط اقتصادی کشور اقتضا می کند برنامه ها با مدیریت جهادی و رعایت حداقل هزینه ها انجام شود.

 

آیت الله نمازی گفت: امروز شما لباس خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی را برتن کرده اید و باید مواظب باشید در مسیر صراط مستقیم حرکت کنید و توجهی به درخواست ها و انتظارات خارج از حیطه کاری نداشته باشید و تنها در چارچوب قانون و مصالح ملی و خدمت به مردم حرکت کنید./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات