۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۶۲۶۶۹
فرمانده سپاه امام رضا:

آزادسازی خرمشهر نعمتی الهی بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: طبق نص شریف قرآن که می فرماید «و اذکروا نعمه الله علیکم»، بعضی نعمته های الهی را باید به عنوان ذکر غالب زندگی خود نگه داشت؛ یکی از این اذکار و نعمات فراموش نشدنی یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر است.
غلامرضا احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) مشهد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان خراسان رضوی لطف و پشتیبانی اهل بیت و ائمه اطهار (ع) را پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.


وی با تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن آن با سالروز آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره بیش از 23 هزار شهید خراسان بزرگ را گرامی داشت و گفت: طبق نص شریف قرآن که می فرماید «و اذکروا نعمه الله علیکم»، بعضی نعمته های الهی را باید به عنوان ذکر غالب زندگی خود نگه داشت؛ یکی از این اذکار و نعمات فراموش نشدنی یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر است.


احمدی به نقل خاطره ای از سردار رشید اسلام شهید سپهبد صیاد شیرازی پرداخت و تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی خطاب به رزمندگان فرمود من دست و بازوی شما رزمندگان را می بوسم چون دست خدا بالای دست شماست. شهید صیاد شیرازی از امام نقل می کرد که امام برای تشویق کسانی در آذربایجان شرقی و غربی بالای بام ها رفته و ندای تکبیر سر بدهند فرمود: کسانی که امشب بر بالای پشت بام ها بیایند و تکبیر بگویند؛ من بر کف پای آنان بوسه می زنم. حق این بود که امام برای آزادسازی خرمشهر چنین جمله ای را برای بیان رشادت های رزمندگان بگویند.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: امام درباره خرمشهر چنین جمله ای را نفرمود و اجر عظیم این جانفشانی مثال زدنی را به خدا واگذار کرد و فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»؛ امروز هم دست خدا پشت این نظام و انقلاب و رهبری و ولایت فقیه است.


وی با اشاره به انتقال مداوم بدن های مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم از خاک عراق گفت: ان شاء الله همان زهرای مرضیه ای که فتح المبین را به این مردم هدیه کرد و همان امیر المومنانی که فتح خرمشهر را به مردم هدیه داد، پشتیبان این ملت و رهبری هستند./930/پ203/ب5

ارسال نظرات