۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۶۲۶۷۲
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کرستان:

سخنان رهبر انقلاب، سبب ایجاد ترس و وحشت در دل دشمنان اسلام شده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب، سبب ایجاد ترس و وحشت در دل دشمنان اسلام شده و با وجود آمادگی های کنونی، دشمنان جرأت تعرض به خاک کشور را نخواهند داشت.
کيومرث شرفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، صبح امروز در قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، طی مراسمی از جانبازان و خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.


امیر کیومرث شرفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان با گرامیداشت مقام شامخ شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس، عنوان داشت: عملیات های موفقیت آمیز و پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی نشان از همدلی و وحدت میان رزمندگان دارد.


وی رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی و نظامی را داشتن جوانان با غیرت و با ایمان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد تفرقه در میان مسلمانان قصد تخریب چهره اسلام و تجاوز به کشورهای منطقه را دارند، عزت کنونی ملت ایران خاری بر چشم دشمنان کشور است و آن ها در پی تخریب این عزت و اقتدار هستند، اما با وجود جوانانی متدین و با تقوا، این حسرت بر دل دشمنان اسلام خواهد ماند.


امیر شرفی با اشاره به سالگرد عملیات غرور آفرین بیت المقدس  و آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر 34 روز در کنار ارتش و سپاه ایستادگی کردند و همین اتحاد عامل موفقیت در عملیات بیت المقدس و باز پس گیری خرمشهر بود.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در پایان بر اطلاعت از اوامر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و عنوان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب، سبب ایجاد ترس و وحشت در دل دشمنان اسلام شده و با وجود آمادگی های کنونی، دشمنان جرأت تعرض به خاک کشور را نخواهند داشت.


گفتنی است در پایان این مراسم از جانبازان و بازنشستگان تجلیل شد./857/پ203/ب4

ارسال نظرات