۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۶۲۶۹۱
امام جمعه بروجرد:

جانبازان سند افتخار ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد جانبازان را سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: جانبازان سند افتخار ملت ایران هستند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت روز جانباز و اعیاد شعبانیه، گفت: با نظارت باید اعیاد شعبانیه باشکوه برگزار شود.

 

وی جانبازان را سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: جانبازان سند افتخار ملت ایران هستند.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر این که مدیران باید بدون هیچ گونه واسطه ای بر امور دستگاه نظارت داشته باشند، عنوان داشت: نظارت و کنترل از ارکان اصلی مدیریت است.

 

وی با اشاره به دو نوع نظارت مستقیم و غیر مستقیم خاطرنشان کرد: نظارت بر یک سازمان را می توان با شیوه ها و روش های گوناگون انجام داد.

 

حجت‌الاسلام ترابی نظارت بر فعالیت سازمان و تشکیلات از سوی مدیر را نظارتی غیر مستقیم بیان کرد و افزود: نظارت غیر مستقیم زمینه موفقیت را برای مدیران به ارمغان می آورد.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که مدیران باید مشکلات مردم را شناسایی و نسبت به برطرف کردن  آنها برنامه ریزی کنند، اظهار داشت: برای برطرف شدن مشکلات مردم باید از بازرسان معتمد استفاده کنند.

 

وی در ادامه  با اشاره به فعالیت بازرسان خاطرنشان کرد: بازرسان نباید گزارشات خلاف واقع به مدیران تحویل دهند.

 

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در برخی دستگاه ها ناشی از عدم تقوای بازرسان است که باید جلوی این اقدام گرفته شود./9459/پ202/ح

ارسال نظرات