۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۶۲۶۹۲
نماینده خبرگان رهبری:

سپاه پاسداران الگوی ولایت‌مداری جامعه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلین پورمحمدی گفت: پاسداران به عنوان شجره طیبه برای پاسداری از آرمان های اسلامی و انقلابی در هر نقطه از جهان که نیاز باشد، نقش آفرینی خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با پرسنل سپاه ناحیه شهرستان مراغه اظهار داشت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین آرمان‌ سپاه پاسداران، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران است.


وی با بیان این‌که سپاه و بسیج بازوان روحانیت برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان سال‌هاست که به دنبال خدشه‌دار کردن جایگاه مردمی و محبوب سپاه پاسداران در داخل و خارج از کشور هستند، اما راه به جایی نبرده‌اند.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که پاسداری، افتخار و رسالتی بزرگ برای پاسداران سپاه در نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: حراست از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، رسالت بزرگ پاسداران است.


وی با تأکید بر این‌که بصیرت‌افزایی، ولایت‌مداری و عمل در لحظه از جمله وظایف خطیر پاسداران سپاه در عصر حاضر است، تصریح کرد: رصد مشکلات جامعه و حضور فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و صحنه های بزرگ جامعه از رسالت های مهم سپاه و پاسداران ولایتمدار نظام اسلامی است.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پاسداران به عنوان شجره طیبه برای پاسداری از آرمان های اسلامی و انقلابی در هر نقطه از جهان که نیاز باشد، نقش آفرینی خواهند کرد، چنانکه آرمان سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در هر جای جهان است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که سالروز میلاد امام حسین(ع) به حق با عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است، گفت: امام راحل(ره) با درایت حکیمانه خود این شجره را پایه گذاری و تاسیس کرده و مردم و نظام اسلامی اکنون از برکات آن بهره مند هستند.


وی در پایان با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ملجأ و پناهگاه مستضعفان، ظلم‌ستیزان، عدالت‌خواهان جهان است، تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی دردوران طلایی خود بوده و به پشتوانه مردم، رهبری های داهیانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد.


همچنین سرهنگ اکبر شالچی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه با تأکید بر این‌که رسالت اصلی سپاه، مردم‌داری، ولایت‌مداری و پاسداری از میهن اسلامی ایران است، گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی مقدس هرگز از مردم و روحانیت فاصله نگرفته و در صیانت از ارزش ها و آرمان اسلامی و انقلابی و ولایتمداری تا آخرین قطره خون ایستاده است.


وی با اشاره به این‌که پشتوانه مردمی و هدایت های رهبری، خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است، گفت: جوانان ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، توانسته‌اند از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات