۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۶۲۷۲۰
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

مراسم گرامیداشت روز جانباز در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.
جانبازان ايثارگر، جانباز، شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز امروز با حضور نماینده ولی فقیه، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی و جمعی از مسؤولان استانی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت عباس (ع) اظهار داشت: حضرت عباس(ع) در بین امامزادگان دارای مقام بالایی است به بطوری که امام سجاد(ع) در این باره می فرمایند: «در روز قیامت تمام شهدا به مقام ایشان غبطه خواهند خورد.»


وی افزود: بر اساس روایات وارده از سوی ائمه معصومان(ع) قطعه بریده شده از بدن جانباز پیش از خود او به بهشت می‎رود و مقام جانبازان کمتر از مقام و جایگاه شهدا در نزد خدای متعال نیست.


امام جمعه ارومیه استقامت، صبر و پایداری جانبازان را عامل بالا رفتن شأن و مقام آنان در نزد خداوند خواند و گفت: مقام و جایگاه جانبازان غیر قابل توصیف است.


مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار داشت: سال گذشته 13 هزار و 488 نفر در فعالیت‌های قرآنی شرکت کردند.


فعال ادامه داد: این تعداد شرکت‌کنندگان در سال گذشته در 605 جلسه قرآنی شرکت کرده و مقرر شده از بین این نفرات 23 نفر منتخب برای مسابقات قرآنی استانی معرفی شوند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در پایان با اشاره به فعالیت مستمر حوزه قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: حوزه قرآنی بنیاد شهید استان یکی از حوزه‌های برتر کشوری است.


گفتنی است، در ادامه این مراسم از تعدادی از جانبازان با اهدای لوح تجلیل شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات