۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۶۲۷۵۲
نماینده مردم اراک در مجلس:

کسی حق ندارد حتی خیال بازدید از مراکز نظامی کشور را از ذهنش بگذراند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت : کسی حق ندارد فکر بازدید از مراکز نظامی و بازجویی دانشمندان ایرانی را در فکرش راه دهد و جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه بازدید و بازرسی از پادگان‌ها و سایت‌های نظامی را به دیگران نخواهد داد.
آصفري نماينده مردم اراک کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که کسی حق ندارد فکر بازدید از مراکز نظامی و بازجویی دانشمندان ایرانی فکری را فکرش راه دهد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه بازدید و بازرسی از پادگان‌ها و سایت‌های نظامی را به دیگران نخواهد داد.

 

موضوع بازرسی از مراکز نظامی هیچ ارتباطی به فعالیت هسته‌ای ایران ندارد

 

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمام فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران شفاف است اظهار داشت: موضوع طرح بازرسی از سایت‌ها و مراکز نظامی ما هیچ ارتباطی به فعالیت هسته‌ای ایران ندارد که افرادی بخواهد برای ما تعیین تکلیف کنند.

 

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران اسلامی باید طوری رفتار کند که مانع از سوءاستفاده و بهره‌گیری از مذاکرات به سود غربی‌ها شود.

 

آصفری عنوان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بارها تاکید می کردند هرگاه  به سمت آمریکایی ها برویم طمع و نقشه های شوم آنان نسبت به قبل دو برابر می شود.

 

 

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طبق اصل 110 قانون اساسی، نیرو‌های مسلح زیر نظر مقام معظم رهبری هستند و احدی نمی‌تواند به جز ایشان درباره بازدید خارجی‌ها از تأسیسات نظامی ایران تصمیم‌گیری و اعلام‌نظر کند.

 

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بازدید از مراکز و تأسیسات نظامی توسط غربی‌ها با استقلال و تمامیت ارضی کشورمان مغایرت دارد.

 

آصفری اظهار داشت: مقام معظم رهبری کاملاً چارچوب مذاکرات را برای تیم مذاکره کننده مشخص کرده‌اند که بایستی فقط در موضوع هسته‌ای مذاکره شود یعنی هیچ چیز دیگری را تیم مذاکره کننده نمی‌تواند مذاکره کند و اختیاری به غیر از موضوع هسته‌ای ندارد.

 

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 1+5در صورت سیاسی کاری‌ و زیاده‌خواهی صلاحیت رسیدگی به پرونده هسته‌ای ایران را ندارد. /842/ت302/ش

 

ارسال نظرات