۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۲۷۹۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رژیم آل سعود به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگترین جنایات تاریخ بشر را امروز در یمن مرتکب می شود، افزود: این رژیم جنایت کار به هیچ یک از اصول ابتدایی انسانی پایبند نیست.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع رؤسای کانون های بازنشستگی استان با محکوم کردن حملات جنایت کارانه آل سعود در یمن گفت: امروز عربستان در جنایت و کشتار انسان های بی گناه هم ردیف رژیم صهیونیستی است.

 

وی با بیان این که رژیم آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگترین جنایات تاریخ بشر را امروز در یمن مرتکب می شود، افزود: این رژیم جنایت کار به هیچ یک از اصول ابتدایی انسانی پایبند نیست.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود حتی کوچکترین احترامی برای کلام الهی قائل نیست، ادامه داد: این رژیم جنایت کار امروز در کشتار و خونریزی در منطقه از رژیم صهیونیستی نیز پیشی گرفته است.

 

وی مهم ترین عامل تفرقه و اختلاف در منطقه را سیاست های رژیم آل سعود دانست و افزود: این رژیم وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز به مهره نظام سلطه در منطقه تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دشمنان علیه ایمان مسلمانان هجوم آوردند، بیان داشت: رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین می دانند مردم یمن را در ماه های حرام خدا به خون خاک می کشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که حمله سعودی ها به کشور یمن تاسف بار است، بیان داشت: این تأسف را چگونه امت اسلام تحمل کند که مسلمان بر سر مسلمان آتش بریزد و کشور عربستان است که دست به چنین اقداماتی می زند.

 

وی با بیان سخنی از حضرت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: سران دولت های اسلامی که توجه به مصالح اسلام ندارند برای مسلمانان بدختی و نکبت به وجود می آورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که آل سعود اجراکننده خواسته های ایادی استکباری است، گفت: آل سعود عامل اجرایی و آلت دست آمریکایی ها و یهودی ها هستند که در این راستا گام برمی دارند.  

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش  پایانی سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) گفت: توجه به ارزش های و آرمان های اهل بیت(ع) می تواند مسلمانان را به وحدت و یکپارچگی سوق بدهد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات