۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۶۲۸۳۵
آیت‌الله علم الهدی در دیدار جانبازان:

تکریم و تعظیم ایثارگران یک وظیفه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد مقدس شب گذشته با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان اعصاب و روان خراسان رضوی، به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، از جانبازان و آزادگان تحت مراقبت در این مرکز عیادت کرد.
ديدار آيت الله علم الهدي با جانبازان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس شب گذشته، همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با جانبازان و آزادگان مرکز بازتوانی جانبازان اعضاب و روان خراسان رضوی دیدار کرد.

 

در حاشیه این دیدار، آیت الله علم الهدی در جمع خبرنگاران گفت: روز میلاد مسعود قمر بنی هاشم(ع)، نخستین جانباز کربلا، به عزیزان جانباز ما تعلق دارد که این ایثارگران ارزشمند، هر شبانه روز عمرشان در عالم جانبازی یک شهادت است.

 

وی با بیان این که تکریم و تعظیم از ایثارگران یک وظیفه است، افزود: این بزرگواران جزء ذی حقوق این ملت حساب می شوند و تمام دوام و بقا و عزت انقلاب و نظام ما مرهون ایثارگری های آن هاست؛ ما وظیفه داریم از آن ها تعظیم و تکریم کنیم، از همین رو به نمایندگی از طرف رهبر معظم انقلاب که امر فرمودند نسبت به تکریم این عزیزان اقدام کنیم، در این مکان حاضر شدیم.

 

گفتنی است در این دیدار که با حضور عابدین عابدی مقدم، مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی برگزار شد، جانبازان مرکز توانبخشی ااعصاب و روان خراسان رضوی مشکلات خود را با آیت الله علم الهدی در میان گذاشتند و نسبت به وضعیت رسیدگی به جانبازان در این مرکز ابراز رضایت کردند./820/پ202/ب4

ارسال نظرات