۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۶۲۸۷۳

کارگاه تخصصی مهدویت ویژه طلاب و روحانیان شهرستان باوی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه تخصصی مهدویت ویژه طلاب و روحانیان شهرستان باوی با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) این شهرستان برگزار شد.
هماشي مهدويت، مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کارگاه تخصصی مهدویت ویژه طلاب و روحانیان شهرستان باوی روز گذشته با همکاری تربیت و آموزش ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) این شهرستان برگزار شد.

 

این کارگاه با سخنرانی حجت الاسلام شهباززاده کارشناس تخصصی مهدویت، در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان باوی برگزار شد؛ در این کارگاه به مباحث مهدویت شناسی و تفسیر آیات مهدوی و نشانه های ظهور پرداخته شد.

 

همچنین کارگاه روایت عهد، ویژه بانوان شهرستان باوی با هدف آگاهی و روشنگری پیرامون مسائل مرتبط با مهدویت و با سخنرانی حجت الاسلام سید هادی حسینی، کارشناس مهدویت و با همکاری اداره ورزش جوانان شهرستان باوی و بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان در محل سالن ورزشی برگزار شد.

 

در این کارگاه که تعدادی از خواهران باوی حضور یافتند، حجت الاسلام حسینی به سخنرانی مباحثی پیرامون شیوه زندگی مهدوی پرداخت و با تاکید بر عمل صالح همراه با خلوص نیت گفت: الْکَلَامُ إِذَا خَرَجَ مِنَ الْقَلْبِ وَقَعَ عَلَى الْقَلْبِ وَ إِذَا خَرَجَ مِنَ اللِّسَانِ لَمْ‏ یُجَاوِزِ الْآذَان‏ سخن وقتی از قلب خارج شود، به قلب هم می‌نشیند و اگر فقط از زبان خارج شود، از گوش‌ها هم تجاوز نمی‌کند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: اگر کسی به منبع فیض الهی وصل شود، هرچه از عظمت الهی و برکات انبیا و اهل بیت(ع) بگوید، در قلب می‌نشیند؛ انتظار فرج و زیستن به شیوه مهدوی از مهم ترین اعمال بشریت به ویژه شیعیان می باشد.

 

گفتنی است، کارگاه تخصصی مهدویت ویژه فرماندهان پایگاه‌ها و مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین شهرستان باوی نیز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد./9454/پ203/ب4

ارسال نظرات