۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۲۹۰۷
فرمانده سپاه کردستان:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مثال زدنی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کردستان گفت: روحیه بالا و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی است و اجازه دست درازی به کشور را به دشمنان نخواهد داد.
سردار رجبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه کردستان، صبح امروز با حضور در صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح کردستان در ستاد سپاه بیت المقدس، اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر با نام مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده و این به دلیل رشادت‌ها، دلیری‌ها  و ایثارگری های رزمندگان و مردم این خطه است.


وی با گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت المقدس، افزود: عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود، تغییراتی که در روند فرماندهی نیروهای مسلح ایجاد شد، سبب نمایان شدن قدرت فرماندهی امام راحل (ره) شد و این عملیات، با از جان گذشتگی و ایثارگری های رزمندگان، موجب آزادسازی خرمشهر شد.


سردار رجبی خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شد در مقابل نیروهای پر تعداد بعثی، جانانه ایستادگی کنند و با اینکه در عملیات بیت المقدس شمار نیروهای دشمن به بیش از 36 هزار نفر می رسید، رزمندگان اسلام توانستند صفوف آن ها را در هم شکسته و خرمشهر را از چنگال غاصب آن ها بیرون بکشند.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر، با اشاره به اقتدار کنونی نیروهای مسلح، تصریح کرد: در حال حاضر نیز نیروهای مسلح با همان روحیه عملیات بیت المقدس به خدمت می پردازند و آمادگی مقابله با هر گونه  تهدیدی را دارند.


وی آمادگی و روحیه بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی خواند و خاطرنشان کرد: دشمن شناسی مردم کشور و همدلی آن ها با نیروهای نظامی، در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد، این عامل مهمی برای افزایش قدرت نظامی هر کشوری است.


سردار رجبی در پایان گفت: دشمنان اسلام به خوبی می دانند که سربازان این مرز و بوم تا پای جان از خاک وطن خویش دفاع خواهند کرد و در مقابل زیاده خواهی های آن ها، حتی یک قدم عقب نخواهند گذاشت.


شایان ذکر است، در پایان این مراسم از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده شهدا و پاسداران نمونه تجلیل به عمل آمد./857
/پ202/ح

ارسال نظرات