۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۶۲۹۲۲
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی را از توطئه های دشمنان مصون می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سبب مصونیت ایران از توطئه های دشمنان اسلام می‌شود.
نماينده ولي فقيه در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، صبح امروز، به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه بیت المقدس استان کردستان، برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه کردستان با حضور در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، اظهار داشت: حماسه مردم خرمشهر و رزمندگان اسلام در آزادسازی این شهر قابل ستایش است.


وی افزود: خرمشهر یادآور حماسه بزرگی است که فرزندان انقلاب برای دفاع از مرز و بوم خود در برابر بیگانگان جان خود را فدا کردند و یک حماسه بزرگ را رقم زدند.


نماینده ولی فقیه در کردستان، بیان داشت: دشمنان انقلاب گمان می‌کردند که می‌توانند با فتح خرمشهر ایران را شکست دهند، اما با عنایت خداوند و ایثار رزمندگان اسلام، دشمنان بعثی، به زانو درآمدند.


این مسؤول با اشاره به روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام، بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت سبب مصونیت ایران از توطئه های دشمنان اسلام می‌گردد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و تا زمانی که روحیه ایثار، شهادت در بین جوانان غیور ایران است، استکبار اجازه تعرض به خاک های ایران را به خود نخواهد داد.


وی در پایان، با توجه به امنیت و اقتدار ایران در منطقه، گفت: تمام دستاوردهای ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان هستیم لذا همه ما وظیفه داریم که از آرمان های ارزشمند امام و شهدا با پیروی از ولایت فقیه دفاع کنیم./857/پ202/ح

ارسال نظرات