۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۶۳۰۸۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

آزادسازی خرمشهر تجلی پیروزی حاصل از مقاومت و مجاهدت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به این که آزادسازی خرمشهر تجلی پیروزی حاصل از مقاومت و مجاهدت است، گفت: آزادسازی خرمشهر که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زد که این مهم سبب حیرت زدگی جهانیان شد.
حجت الاسلام عباسيان مدير کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي

حجت‌الاسلام عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که عملیات بیت المقدس نماد اقتدار و قدرت رزمندگان و ملت ایران اسلامی است اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اقتدار و سربلندی خود را مرهون امام(ره)، خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

 

حجت‌الاسلام عباسیان بیان داشت: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد 1361 پس از 578 روز اشغال بودن، با عنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی  به پشتوانه سپاه و بسیج مسیر سعادت خود را ادامه می دهد و موفقیت های روز افزون را با اقتدار طی می کند.

 

حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به این که آزادسازی خرمشهر تجلی پیروزی حاصل مقاومت و مجاهدت است تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زد که این مهم باعث حیرت زدگی جهانیان شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، به فرهنگ شهادت و فرهنگ ولایت و ایثار در جامعه تاکید کرد و در ادامه گفت: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در راستای ترویج ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام در جامعه گام بردارند.

 

حجت‌الاسلام عباسیان تاکید کرد: اگر میخواهیم در مذاکرات هسته ای به موفقیت و پیروزی دست یابیم باید امروز هم همچون فتح خرمشهر، بیش از پیش همدلی و همزبانی مسیر سعادت را طی کنیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که فتح خرمشهر یکی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است اظهار داشت: موفقیت در سوم خرداد و آزادی خرمشهر نتیجه ایمان، مقاومت، ولایتمداری و یکپارچگی رزمندگار غیور ایران اسلامی بوده است.

 

حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به این که رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و با حضور درجبهه های حق علیه باطل به خوبی توانستند از سرزمین خود دفاع کنند خاطر نشان کرد: حماسه سوم خرداد به عنوان فتحی عظیم و ماندگار در دوران انقلاب به یادگار ماند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ادامه اظهار داشت: عملیات پر افتخار بیت‌المقدس سرنوشت جنگ را تغییر، و تمام مبادلات بدخواهان و دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و در تاریخ به یادگار ماند. /842/ت302/ح

ارسال نظرات