۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۲۶۳۰۹۲
مشاور عالی استاندار در امور روحانیت:

اقتدار و امنیت ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی استاندار در امور روحانیت در مراسم بزرگداشت روز جانباز گفت: اقتدار و امنیت ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم.
جعفر همتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی، مشاور استاندار در امور روحانیت، شامگاه یکشنبه سوم خرداد در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و  گرامیداشت روز جانباز اظهار داشت: اقتدار و امنیت ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم.


همتی گفت: امام خمینی(ره) ما را از نور ظلمت به روشنایی هدایت کرد  و به تنهایی با طاغوت زمان درگیر شد و  ملت ایران را از ذلت شاهنشاهی به عزت اسلامی رساند و شهیدان به فرمان امام راحل جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.


وی خاطرنشان کرد: شهدا برای اینکه ما با آرامش زندگی کنیم از جان خود گذشتند و از کیان مملکت دفاع کردند که عزت ایران را حفظ کنند.


مشاور عالی استاندار در امور روحانیت بیان داشت: شهدا در شرایط بسیار طاقت فرسا ایستادگی کردند که ما در دوران یخ زدگی نمانیم، در گرمای طاقت فرسا جان دادند تا شاید من و شما ها تشنه لب نمیریم.


وی با اشاره به حضور «بزرگ جانباز انقلاب» در جبهه های نبرد، افزود: رهبر معظم انقلاب با اراده و ایمان راسخ خود در جبهه های جنگ حضور داشته و به شرف جانبازی نائل شدند.


مشاور استاندار در امور روحانیت گفت: امروز روز افتخار و شادی ملت ایران است و کسانی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و شهدایی همانند شهید نوروزی و یاری که جانشان را در راه دفاع از حرم فدا کردند این ایام  برای آن ها عید است.


این مقام مسؤول اظهار داشت: صدام از جانب استکبار مأمور شده بود که جمهوری اسلامی و انقلاب را با تمام تجهیزات از بین ببرد و قصد داشت به کشوری که تازه انقلاب کرده و هنوز سازماندهی نشده حمله کند.


همتی افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و جانشان را تقدیم اسلام کردند و زندگی ذلت بار را با شهادت افتخار آمیز خود به عزت تبدیل کردند.


وی در پایان، عنوان داشت: ملت ایران با توکل به خداوند و اهل بیت علیهم السلام تصمیم گرفتند که در مقابل دشمنان بایستند و نگذاشتند که یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیافتند./857/پ202/ح

ارسال نظرات