۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۶۳۱۱۲
نماینده ولی فقیه در کردستان:

ایثار و فداکاری رزمندگان فراموش نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با جمعی از جانبازان، گفت: روز جانباز یادآور رشادت های پاسداران و جانبازان انقلاب در دوران دفاع مقدس است.
حجت الاسلام و المسلمين شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، شامگاه یکشنبه سوم خرداد ماه، نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از مسؤولان به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و بزرگداشت روز جانباز و پاسدار با تعدادی از جانبازان استان کردستان دیدار کردند.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، در دیدار با جانبازان، عنوان داشت: جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه هستند.


وی با اشاره به تکریم از جانبازان، تصریح کرد: جانبازان قهرمانان دفاع مقدس هستند و ایثار و فداکاری های آن ها هیچ وقت فراموش نخواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، خاطرنشان کرد: روز جانباز یادآور رشادت های پاسداران و جانبازان انقلاب در دوران دفاع مقدس است که با ایثار و از خودگذشتگی، امنیتی ایجاد کرده اند که ایران را از سایر کشورها متمایز کرده است.


نماینده ولی فقیه در کردستان، با توجه به امنیت موجود در کشور، عنوان داشت: امنیت پایدار و پیشرفت در عرصه های نظامی و علمی را مرهون حماسه آفرینی رزمندگان اسلام هستیم.


این مسؤول، بیان داشت: شاهد این هستیم که جانبازان متحمل آسیب های جسمی ناشی از جراحت های دفاع مقدس هستند و از تمام نعمت های دنیوی بی بهره هستند اما این بزرگمردان در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار هستند.


نماینده ولی فقیه در کردستان به اهمیت رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و بیان داشت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب، سرکشی و رسیدگی به خانواده های شهدا می باشد از این رو در رسیدگی به مشکلات این قشر باید اهتمام بیشتری داشت چرا که شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات