۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۶۳۱۳۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

بازرسی از مراکز نظامی و دفاعی کشور اشتباهی استراتژیک است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که ایران اجازه بازرسی نظامی را نخواهد داد، گفت: تیم مذاکره کننده اگر بر خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری و عزت ملت پروتکل را قبول کند کار خطایی کرده است.
روز فناوري هسته اي

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه جویبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با بیان این که گزینه های روی میز دشمن را خنثی می کنیم، تصریح کرد: از اول انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس گزینه های نظامی را عملاً به نمایش گذاشتند و ثمره ای جز شکست برای آنها نداشت.

 

وی افزود: ملت ایران مردمانی هوشیار هستند که بسیاری از تهدیدها را پشت سر گذاشتند و تهدید ها به یقین اثری بر عزم ملی آنها نخواهد گذاشت.

 

حجت الاسلام قلی پور تهدید نظامی را خارج از مذاکرات دانست و با تاکید بر اینکه آمریکایی ها و غربی ها هیچ گاه با نظام جمهوری اسلامی صادق نیستند، عنوان داشت: در مذاکرات هسته ای مطرح کردن گزینه نظامی خارج از حوزه مذاکرات است.

 

وی با ابراز تأسف از این که در مذاکرات عزت جمهوری اسلامی مورد خدشه واقع شد و با بیان این که در صورتی از مذاکره کنندگان حمایت میکنیم که عزت ایرانی حفظ شود، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده تنها به دنبال این است تا ایران را صلح طلب نشان دهد در حالیکه علاوه بر آن باید حقوق ملت را به رسمیت بشناسند تا عزت جمهوری اسلامی خدشه دار نشود.

 

امام جمعه جویبار در واکنش به صحبت های دیروز عراقچی در مجلس مبنی بر بازرسی از مراکز نظامی و با تاکید بر این که سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، گفت: تیم مذاکره کننده اگر بر خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری و عزت ملت پروتکل را قبول کند کار خطایی کرده و حیثیت خود را زیر سؤوال برده است.

 

وی تیم مذاکره کننده را به حفظ روحیه انقلابی سفارش و ادامه داد: توصیه ما به تیم مذاکره کننده این است که با توکل بر خدا و نصب العین قرار دادن خطوط قرمز مقام معظم رهبری از منافع و عزت ملت ایران دفاع کنند.

 

حجت الاسلام قلی پور در ادامه با محکوم کردن حمله عربستان به یمن اظهار داشت: حمله عربستان به یمن از اشتباهات جبران ناپذیری است که آل سعود را به قهقرا می کشاند.

 

وی با بیان این که آل سعود راه فلاکت و بدبختی را انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: کسانی که در مسیر ظلم و ستم حرکت می کنند سرنوشت خوشی برای آنها رقم نخواهد خورد و این وعده الهی است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات