۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۶۳۱۴۹
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

آل‌سعود به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری گفت: آل‌سعود در حمله به یمن همان اهدافی را دنبال می کند که رژیم صهیونیستی سال‌هاست آرزوی تحقق آن را دارد.
حجت-الاسلام نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز امروز در جمع تعدادی از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان مراغه به تشریح اهداف رژیم آل‌سعود در حمله به کشور یمن پرداخت و اظهار داشت: تجاوز آشکار و علنی آل سعود به یمن با اهداف مختلفی طرح‌ریزی و اجرا می شود.


وی با بیان این‌که آل‌سعود به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: این رژیم به دنبال تضعیف جبهه مقاومت در منطقه بوده و با عنایت الهی و عزم امت اسلامی این توطئه نظام استکبار به شکست منجر خواهد شد، چراکه ظلم و ظالم هیچگاه پایدار نبوده و نخواهد بود.


حجت الاسلام نظری با تأکید بر این‌که آل‌سعود در حمله به یمن همان اهدافی را دنبال می کند که رژیم صهیونیستی سال‌هاست آرزوی تحقق آن را دارد، گفت: داعش، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی در سه جبهه مختلف علیه مقاومت اسلامی وارد جنگ شده اند که با عنایت و الطاف الهی شکست خورده اند.


این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران را تنها با ایثار و جهاد محقق دانست و اظهار داشت: صیانت از آموزه های اسلامی و ارزش های انقلابی در برابر هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب و نظام سلطه، نوعی جهاد و ایثار است.


وی خاطرنشان کرد: جهاد و پاسداری منحصر به دفاع و جنگ نیست، بلکه تلاش و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی و سنگرهای عقیدتی نیز جهاد محسوب می شود. همه آحاد ملت به ویژه بسیجیان باید پاسدار ارزش ها و آموزه های اسلامی و انقلابی باشند و در ترویج و تبیین مکتب و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کنند.


مسؤول اسبق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز ایجاد تزلزل در بنیان خانواده، اعتیاد به اینترنت و ماهواره، ترویج مصرف مواد مخدر و فساد در جوامع اسلامی را از جمله توطئه‌های دشمن در مقابله با ملت‌های مسلمان دانست و گففت: خانواده ها به عنوان مهم‌ترین رکن اجتماع، باید توجه و اهتمام بیشتری در تربیت اسلامی با بهره گیری از سبک زندگی قرآنی داشته باشند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات