۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۶۳۲۸۰
استاد حوزه علمیه آمل:

بهره گیری از سیره اهل بیت جامعه را در برابر انحراف ها مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که شیعه واقعی کسی است که سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را در همه امور زندگی خود وارد کند، گفت: ائمه اطهار(ع) بهترین شیوه زندگی را اختیار ما قرار داده که باید با تمسک به آن به سعادت و رستگاری دست پیدا کنیم.
رييس اداره تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه با بیان این که در ماه ارزنده و والایی قرار داریم، گفت: باید بهره برداری شایسته ای داشته و به خوبی از این ماه نورانی استفاده کنیم.


استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که ماه شعبان ماه پیامبر گرامی اسلام و دروازه ورودی ضیافت الله است، بیان داشت: خداوند متعال ماه های رجب و شعبان را به عنوان مقدمه ماه رمضان و ضیافت الهی قرار داده است.


وی، خاطرنشان کرد: ماه های رجب و شعبان فرصتی است تا مومنان با تطهیر روح و تزکیه نفس قابلیت دریافت فیوضات رحمانی را در ماه مبارک رمضان داشته باشند.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که تعلق ماه رجب به نام امام علی(ع) به عنوان ماه ولایت است، ادامه داد: ماه شعبان ماه پیامبر گرامی اسلام و ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که دستیابی به فضیلت بندگی نیازمند بهره گیری از ولایت است، گفت: در کنار هم قرار گرفتن این ماه ها نمایانگر این حقیقت است که برای رسیدن به فضیلت بندگی باید از کانال وجودی ولایت و رسالت عبور کنیم.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که فیوضات ارزشمندی در ماه شعبان وجود دارد، بیان داشت: نیازمند است تا همه مؤمنان از فیوضات معنوی این ماه گرانقدر به بهترین نحو ممکن و در راستای تهذیب نفس و تکامل معنوی خویش بهره گیری کنند.


وی با بیان این که اطاعت از ائمه اطهار(ع) تعالی بخش زندگی انسان است، خاطرنشان کرد: این بزرگواران به عنوان سرمایه هایی گرانقدر برای ما قرار داده شده اند که باید استفاده شایسته ای از اهل بیت معصومین(ع) داشته باشیم.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به  این که شیعه واقعی کسی است که سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را در همه امور زندگی خود وارد کند، ادامه داد: ائمه اطهار(ع) بهترین شیوه زندگی را اختیار ما قرار داده که باید با تمسک به آن به سعادت و رستگاری دست پیدا کنیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: کسی که سیره نورانی و گرانقدر اهل بیت معصومین(ع) را در برنامه های زندگی خود وارد کند می تواند به مراتب والا و اوج رسیده و سبک زندگی دینی را در زندگی خود نهادینه کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات