۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۶۳۳۲۶

تشریح برنامه های فرهنگسرای انتظار در دهه مهدویت

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای انتظار، بسته‌های محتوایی همچون معرفی سخنرانان مهدوی، راویان دفاع مقدس، گروه سرود، شعر و تئاتر برای تشکل های مردمی را از جمله فعالیت های این فرهنگسرا در ایام دهه مهدویت عنوان کرد.
بصيرت مهدويت

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جواد تقوی، مدیر فرهنگسرای انتظار، در نشست رسانه ای که با حضور اصحاب رسانه و تشکل های مردمی بعد از ظهر امروز در فرهنگسرای انتظار برگزار شد، به تشریح برنامه های این فرهنگسرا در دهه مهدویت پرداخت.

 

وی از برپایی 20 ایستگاه امید و انتظار در مناطق مختلف شهر در این ایام خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در میدان‌ها و خیابان‌ها اصلی شهر برگزار می‌شود و تشکل‌های مردمی مدیریت و برنامه ریزی این ایستگاه‌ها را بر عهده دارند و فرهنگسرای انتظار به آن‌ها از نظر  محتوایی، فکری و سخت افزاری همکاری دارد.

 

تقوی، به بسته های پیشنهادی این فرهنگسرا برای تشکل های مردمی، مساجد و هیأت برگزار کننده مراسم در این ایام اشاره و  تصریح کرد: این فرهنگسرا در این ایام بسته‌های محتوایی همچون معرفی سخنرانان مهدوی، راویان دفاع مقدس، گروه سرود، شعر و تئاتر برای تشکل های مردمی تهیه می‌کنند.

 

مدیر فرهنگسرای انتظار مشهد، به محله آرایی در این ایام اشاره و اظهار کرد: اقلام مورد نیاز تشکل ها از قبیل  نظیر ریسه، پرچم، پرده و غیره برای  تزیین محله خود با 80 درصد تخفیف در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: این فرهنگسرا اقلام مورد نیاز با محله آرایی را با شعارهای در حوزه  انتظار و انقلابی در اختیار مساجد و تشکل‌ها قرار خواهد داد و در پایان این دهه از ایستگاه ها و تشکل های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

مدیر فرهنگسرای انتظار مشهد، به تعامل این فرهنگسرا با حوزه علمیه  اشاره و تصریح کرد: به صورت مشارکتی با حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) مراسمی در خصوص مهدویت در این ایام برگزار خواهد شد.

 

تقوی خاطر نشان کرد: تشکل‌های مردمی می‌توانند برنامه‌های خود را در قالب طرح به فرهنگسرای انتظار ارائه دهند تا پس از برنامه ریزی و بررسی‌های به عمل آمده از حمایت‌های مالی برخوردار شوند./1310/پ202/ب5

ارسال نظرات