۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۶۳۳۵۶

یک باب منزل مسکونی وقف حوزه علمیه شاهین دژ شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ گفت: یک باب منزل مسکونی وقف حوزه علمیه برادران حوزه علمیه شاهین دژ شد.
وقف

داود حبیبی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: در سالجاری سه وقف جدید در شهرستان شاهین دژ به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: آقای حسن علی نژاد و خانم طرلان محمدی زن و شوهر 65 ساله که صاحب فرزندی نیستند، منزل مسکونی شان را به مساحت 140 متر مربع و ارزش تقریبی 900 میلیون ریال وقف حوزه علمیه برادران کردند.

 

حبیبی اظهار کرد: خدابس دامنی همسر شهید شمس الله بابایی نیا دیگر واقف خیراندیشی است که یک باب منزل مسکونی به مساحت 199 متر مربع به ارزش تقریبی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال وقف حضرت رقیه(س) کرد.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ اظهار داشت: قطعه زمینی به مساحت 273 متر مربع به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال جهت احداث مسجد و حسینیه امام حسین(ع) سومین وقف ثبت شده در سالجاری است.

 

حبیبی اعلام کرد: شهرستان شاهین دژ در مجموع دارای 16 موقوفه و 17 رقبه است.

 

وی از مردم خواست با ثبت وقف های جدید بر اساس نیاز های روز ضمن کمک به افزایش موقوفات در شهرستان در راستای حل بخشی از مسائل و مشکلات جامعه گام بردارند.

 

وی گفت: با وجود نوپا بودن اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان شاهین دژ مجموعه کارکنان این مجموعه تمام تلاش خود را در استای احیا و افزایش بهره وری موقوفات به کار گرفته اند./936/ت303/ب4

ارسال نظرات