۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۶۳۳۵۹
امام جمعه محمودآباد:

حقوق بشر تنها ابزاری برای سلطه بر ملت های مظلوم است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدعیان بین المللی حقوق بشر با وجود مشاهده مرگ تدریجی هزاران زن و کودک و پیر و ‏کهنسال دریغ از یک اقدام حداقلی به مشاهده این وضع کم سابقه می پردازند، گفت: حقوق بشر تنها ابزاری برای سلطه برای ملت های مظلوم است.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که حملات آل سعود به مردم مظلوم یمن محکوم است، گفت: مردم مظلوم و ستمدیده یمن تحت سخت ترین جنایات و کشتارها قرار دارند.


امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که آل سعود ملعون باید بداند دیر یا زود قهر انقلابی مردم منطقه دامن آن ها را خواهد گرفت، بیان داشت: آل سعود باید بداند در کشور یمن راه به جایی نخواهد برد.


وی با تاکید بر این که متاسفانه آل سعود ملعون همچنان بر سر مردم مظلوم یمن آتش می ‏ریزد، افزود: آل سعود در راستای سیاست های ایادی استکبار جهانی گام برداشته و برای تحقق اهداف آنان حرکت دارد که جای تاسف است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: مدعیان بین المللی حقوق بشر با وجود مشاهده مرگ تدریجی هزاران زن و کودک و پیر و ‏کهنسال دریغ از یک اقدام حداقلی به مشاهده این وضع کم سابقه می پردازند. ‏

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مجامع حقوق بشری برای خواسته های خود گام برمی دارند، گفت: باید اهتمام ارزنده ای برای احقاق حق مظلومان وجود داشته باشد تا ظالمان نتوانند به جنایت بپردازند.

 

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: جنایات فرزندان بی ریشه عبدالعزیز حتی روی صهیونیست ها را هم در غزه و فلسطین سفید کرده است که دست به این اقدامات شوم می زنند.

 

وی ادامه داد: افسوس در چنین شرایطی کشورهای ائتلاف طوفان قاطعیت در کمپ دیدید با راس شیطان جهان آمریکا و متحدان به فکر استفاده از پول های این کشورها و فروش سلاح با حربه ایران هراسی هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: آل سعود و آمریکا و متحدان آن ها بدانند آتش خشمی که در منطقه بر علیه حکام فاسد و منافع آمریکا راه افتاد با بمباران و آتش بازی فروکش نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که آل سعود نمی تواند در کشور یمن به اهداف خود دست پیدا کند، گفت: جنایات آل سعود پایدار نخواهد بود و سازمان ملل رسواتر از همیشه باید به افکار عمومی جهان پاسخگو باشد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات