۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۶۳۳۷۴
به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

استیضاح وزیر ارشاد بزودی در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود

خبرگزاری رسا ـ طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از شش ماه قبل تقدیم هیأت رییسه مجلس شده است به درخواست برخی از نمایندگان بزودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد.
علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا محسن صرامی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد:هیأت رییسه در سوگندنامه خود قسم خورده است که از منافع ملت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دفاع کند ولی در قبال طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از شش ماه قبل تقدیم هیأت رییسه مجلس شده، کوتاهی کرده است.

 

وی با بیان اینکه آقای جنتی در این مدت از ادبیات بسیار بدی نسبت به نمایندگان استفاده کرده است‌‌؛ تصریح کرد: نمایندگان از هیأ رییسه مجلس شورای اسلامی تقاضا دارند تا در نخستین فرصت طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول کند و در غیر این صورت نمایندگان متن و دلایل استیضاح را در رسانه ها منتشر خواهند کرد.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد نیز در پاسخ به این تذکر گفت: در صورتی که نمایندگان متقاضی استیضاح بدنبال استیضاح باشند؛ این طرح بزودی در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد./858/پ202/ج

ارسال نظرات