۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۶۳۴۸۵
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی:

قیام عدالت حضرت حجت در مسیر تحقق عدالت امیر مؤمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: قیام عدالت حضرت حجت(عج) در مسیر تحقق عدالت امیرمومنان است.
ويژه‌نامه ولادت حضرت مهدي(عج)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در مراسم جشنواره بزرگ مهدویت که عصر امروز در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) از شخصیت های بزرگ و تاریخ ساز است.

 

وی اظهار داشت: شخصیت های بزرگ و تاریخ ساز، در کنار ده ها ویژگی مهم که آنها را به شخصیتی کاریزماتیک، تبدیل کرده است، یک ویژگی دیگر دارند و آن خلق آرمان های بزرگ از طریق نوآوری در مفاهیم و واژه‌ها است.

 

فیض تاکید کرد: بی تردید امام خمینی(ره) که در ایام سالگرد ایشان به سر می بریم، از این قاعده مستثنا نیست.

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه گفت: امام خمینی(ره) آرمان های بزرگی را با استفاده از مفاهیم به ظاهر تکراری معرفی کردند و جریان اسلام گرایی نوین را در عرصه بین الملل به راه انداختند.

 

وی با اشاره به آرمان فلسطین و سرزمین قدس، خاطرنشان کرد: این آرمان غلبه مستضعفان جهان بر مستکبران و ستمگران او به ما آموخت که قیام حضرت حجت(عج) نه برای انتقام سیلی زهرا (س) که برای حاکم شدن آرمان های عدالت خانه حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

فیض با بیان اینکه حضرت حجت(ع) به ما آموخت تا آرمان های آسمانی و زمینی را به هم آموخت و در راه خدا و فقط برای جلب رضای او کار کنید، اظهار داشت: حضرت حجت(عج) برای نجات بشریت که به استضعاف کشیده شده است، جهاد و مبارزه کرد.

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که جشنواره مهدویت تبین کننده و مروج اندیشه های ناب باشد و موجبات شادمانی دل پردرد حضرت (عج) را فراهم آورده، مورد قبول حق قرار گیرد./818/پ202/ب4

ارسال نظرات