۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۶۳۵۴۲
از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد؛

قیمت‌های جدید اعزام به عتبات در ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت، با بیان اینکه در ماه رمضان اعزام زایران در قالب بسته‌های ۱۴ تا ۲۳ شب انجام می‌گیرد از اعلام قیمت‌های جدید زایران اعزامی به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد.
قیمت‌های جدید اعزام به عتبات در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج محسن نظافتی، مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج وزیارت در گفت‌وگو یی گفت: امسال برای نخستین بار زایران ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات در قالب بسته‌های 14 و 23 شبه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام‌های امسال از ابتدای ماه رمضان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و مذاکرات صورت گرفته از ابتدای ماه رمضان زایران ایرانی به عتبات وعالیات اعزام خواهند شد و این ماه عزیز را در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی درک خواهند کرد.

نظافتی از اعزام زایران ایرانی به عتبات در قالب سفرهای زمینی و هوایی در ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و 590 تا یک میلیون و 685 هزار تومان برای بسته‌های 14 شبه و دو میلیون و 320 هزار تومان تا دو میلیون 470 هزار تومان برای بسته‌های 23 شبه در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های 14 شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و 934 هزار تومان تا دو میلیون و 23 هزار تومان پیش بینی شده است. و برای 23 شبه هوایی نیز دو میلیون 660 هزار تا دو میلیون 810 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج وزیارت گفت: امسال برای اعزام زایران قرعشی صورت نمی‌گیرد و هر متقاضی که در سامانه اعزام نام نویسی کند، این ثبت نام قطعی خواهد بود و در فرصت انتخاب شده از سوی زایران اعزام خواهند شد.

نظافتی درمورد بسته‌های 14 شبه اعزام زائران تصریح کرد: در این طرح، زائران 11 شب را در کربلا و بقیه زمان خود را در نجف و کاظمین سپری خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به بسته‌های 23 شبه افزود: در این اعزام زائران 11 شب را در کربلا و 11 شب را در نجف و بقیه زمان خود را در کاظمین خواهند گذراند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج وزیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته، مردم می‌توانند ظرف چند روز آینده با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و طی مراحل قانونی نام نویسی کنند./1330/د101/ی

ارسال نظرات