۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۶۳۵۶۷
استاندار لرستان خبر داد؛

راه اندازی پرواز خرم آباد به نجف

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با بیان این که برای نخستین بار پرواز خرم آباد به نجف در استان برقرار شده است، گفت: ائمه جمعه در این راستا اطلاع رسانی کنند.
هوشنگ بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز در بیست و هفتمین گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تبیین، ترویج و حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان باید مورد توجه همه مسؤولان در نهادهای گوناگون قرار گیرد.

 

وی با اشاره به جایگاه ائمه جمعه و نقش آنان در تبیین شعار سال افزود: نه تنها ائمه جمعه، بلکه همه مسؤولان در هر پست و مقامی  باید تلاش کنند رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جامعه جاری شود.

 

بازوند در ادامه با اشاره به برقراری پرواز خارجی خرم‌آباد به نجف را در فرودگاه خرم‌آباد اظهار داشت: ائمه جمعه در راستای آگاه سازی مردم از این پرواز نقش مؤثری دارند.

 

وی  با یادآوری به این که پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به مقصد نجف برای نخستین بار در استن برگزار می شود، تصریح کرد: مردم لرستان از این پرواز استقبال خوبی داشته اند.

 

استاندار لرستان با بیان این که ماهیانه یک پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به مقصد نجف صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمندی در استان است.

 

وی با بیان این که پرواز خرم‌آباد به نجف از لحاظ اقتصادی نیز برای استان ارزشمند است، عنوان داشت: انتظار می رود ائمه جمعه در نماز جمعه به این بحث بپردازند.

 

اعزام 10 هزار نفر لرستانی به مرقد امام راحل

 

بازوند با اشاره به این که مسؤولیت اعزام مردم به مرقد امام(ره) برعهده سپاه است، خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) 10 هزار لرستانی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهد شد.

 

وی افزود: در این راستا فرمانداران استان ستاد ارتحال امام(ره) را تشکیل داده و اعتبار آن‌ نیز پرداخت شده است./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات