۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۵۷۲
حجت الاسلام نقویان:

تبعیت از ولایت فقیه توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نقویان گفت: ما تا زمانی که تابع ولایت فقیه بوده و دست از آرمان ارزشی و اسلامی خود برنداریم قطعاً در برابر همه توطئه‌ها ایستاده‌ایم و کوچک‌ترین باجی را نخواهیم داد.
يادواره شهدا با حضور حجت الاسلام نقويان در اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نقویان، شامگاه گذشته در یادواره شهدای شهرک سبلان اردبیل، با اشاره به ضرورت توجه همگان به بحث فرهنگ در کشور، خاطرنشان کرد: ما در حوزه فرهنگ دچار یک غفلت حقیقی شده‌ایم و نتوانسته‌یم آنگونه که مقام معظم رهبری هشدارها و تذکرات را به آسیب‌های این حوزه توجه کردند بها داده و نسبت به رفع آن همت کنیم.

 

وی با تاکید بر ضرورت توجه به خانه و خانواده به عنوان مرکز ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی، افزود: مسجد، مدرسه، رسانه‌ها و صدا و سیما باید حول محور خانواده باشند.

 

حجت الاسلام نقویان تصریح کرد: خوش خلقی در خانه و بها دادن به تک‌تک اعضای خانواده از هر عبادتی اولا‌تر شمرده شده است چراکه ما می‌توانیم گلستان سالم و خوش رایحه تربیت را در بین خانواده‌ها جست‌وجو کنیم.

 

وی تلاش تمام رسانه‌ها و تبلیغات دشمن را برای فروپاشی نظام خانواده دانست و تصریح کرد: تمام تلاش دشمن برای از بین بردن پاکدامنی، نجابت و مباشرت سالم نظام خانواده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: توانمندی خانواده ها در جامعه باید به صورتی باشد تا افراد بتوانند با یک شیف کاری بیرون از منزل سایر اوقات خود را در منزل و در کنار خانواده سپری کنند.

 

حجت الاسلام نقویان، ادامه داد: ما باید مراقب باشیم تا فرزندانمان زیر پای امواج ماهواره‌ای با برنامه‌های مبتذل رسانه‌های غرب پرورش نیابند تا مبادا موج محبتی که بین پدر و پسر و اعضای خانواده در گذشته حاکم بوده به امواج ضداخلاقی و ضدارزشی خانواده تبدیل نشود.

 

استاد حوزه و دانشگاه، افزود: باید همه در تقویت نظام خانواده به ویژه احترام متقابل زن و شوهر، تربیت فرزند با اوج محبت دقت کنیم تا مبادا در دامن وسوسه‌های ابلیسی گرفتار نیامده و خودمان را در کانون قدرت، ثروت، پست و میز و اسم و عنوان به فراموشی نسپاریم.

 

امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگزان هستیم

حجت الاسلام نقویان با اشاره به ایثار و رشادت رزمندگان و شهدای بزرگوار در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم اردبیل به عشق و دلدادگی به اهل بیت (ع) و ارادت به آستان مقدس پیامبر (ص) و اهل بیت )ع) شهره عام و خاص هستند.

 

وی اردبیل را مهد ستارگان درخشان و پرورشگاه انسان‌های بزرگ با معارف دینی و قدرت روحی بالا توصیف کرد و گفت: ما باید به اصل وجود نعمت و حفظ آن بها بدهیم چرا که برخی از نعمت‌ها همچون نعمت امنیت و سلامت نه تنها جایگزینی ندارند بلکه قدر شناختن آن نیز نامنتهی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه‌، تصریح کرد: اگر امروز تاج امنیت و آزادی بر این کشور گذاشته شده در سایه خون شهدا است و ما باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم چرا که امروز صاحب استقلال و عزت هستیم.

 

حجت الاسلام نقویان با اشاره به برخی کاستی‌ها و دغدغه‌های جامعه اسلامی همچون اعتیاد، بالابودن آمار طلاق، بیکاری، رخداد برخی از روابط ناسالم اجتماعی، و تزلزل برخی از خانواده با سموم امواج رسانه‌های غرب گفت: قطعاً جوانان ما با حضور در چنین محافلی که یاد و نام شهدا در آن موج می زند می‌توانند این سموم را از جان و جسم خود خارج کنند.

 

تبعیت از ولایت فقیه توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند

وی اشاره‌ به مذاکرات  ایران با 1+5، خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که تابع ولایت فقیه بوده و دست از آرمان ارزشی و اسلامی خود برنداریم قطعاً در برابر همه توطئه‌ها ایستاده‌ایم و کوچکترین باجی را نخواهیم داد.

 

خطیب توانای کشور، گفت: ما هرگز اسیر برخی از رفتارهای ریاکارانه دشمنان نخواهیم شد بلکه تلاش خواهیم کرد تا در مسیر عزت‌مندانه انقلاب اسلامی همواره در پای صحنه دفاع و ایستادگی از آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

 

گفتنی است؛ یادواره شهدای شهرک سبلان در مسجد حضرت قائم (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، جمعی از مسؤولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم برگزار شد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات