۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۶۳۵۹۱
آیت الله طباطبایی نژاد:

تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه‌ای در حوزه های علمیه دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در حاشیه افتتاحیه مرکز تحقیقات و پژوهش های حوزه علمیه اصفهان با اشاره به جایگاه پژوهش در حوزه علمیه گفت: حوزه های علمیه مرکز تحقیق، پژوهش و اجتهاد است.
آيت الله طباطبايي نژاد نماينده ولي فقيه در اصفهان

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان صبح امروز در حاشیه آیین افتتاحیه مرکز تحقیقات و پژوهش های حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ابراز کرد: حوزه های علمیه مرکز تحقیق، پژوهش و اجتهاد است.

 

امام جمعه اصفهان در ادامه تصریح کرد: ما تقلید کننده نیستیم و لازم است که به تحقیق و پژوهش در امور بپردازیم و به همین دلیل است که هیچ مطلبی را بدون تحقیق نخواهیم پذیرفت.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه تحقیق نیاز به استاد برای آموزش و روش تحقیق دارد، اظهار داشت: مرکز تحقیقات و پژوهش های حوزه علمیه اصفهان بستری است برای جوانان تا آشنا شوند چگونه در موضوعات مختلف دینی و اجتماعی تحقیق کنند.

 

امام جمعه اصفهان افزود: البته افتتاح این مرکز آغاز به کار رسمی تحقیق و پژوهش است در صورتی که تا قبل از این هم در همه حوزه های علمیه کشور تحقیق جایگاه و اهمیت ویژه خود را داشته است و شاهد رشد روز افزون کمیت و کیفیت پژوهش ها و تحقیقات در حوزه های علمه هستیم./1304/ت303/ب4

ارسال نظرات