۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۶۳۶۱۰
امام جمعه مسجد سلیمان:

ایمان جوانان شاخصه اصلی سپاهیان حضرت ولی عصر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به جبهه‌های کفر و ایمان در جهان کنونی، گفت: یکی از شاخصه های خاکریز جبهه حضرت امام زمان(عج) ایمان است؛ خیل عظیمی از سپاهیان امام زمان(عج) را جوانان تشکیل خواهند داد، ایمان شاخصه اصلی سپاهیان حضرت ولی عصر(عج) است.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان پیش از ظهر امروز درآیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافعان حرم، تقارن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت مهدی موعود(عج) با رخدادهای شاه کلیدی انقلاب اسلامی در نیمه خرداد را یادآور شد و اظهار داشت: استاد شهید مطهری(ره) در کتاب پیرامون جمهوری اسلامی به یکی از علائم ظهور مهدی موعود(عج) اشاره می‌کند و آن طلوع خروشید از افق غرب است.

 

حجت الاسلام امینی افزود: شهید مطهری در تفسیر این عبارت می گوید که طلوع خورشید از افق غرب در نظام تکوینی قابل انجام نیست، بلکه منظور روایت این است که خورشید همان چهره مبارک حضرت امام خمینی (ره) که از کشور فرانسه آمدند و معادلات استکبار جهانی را درهم نوردیدند هرچه به ظهور حضرت امام زمان(عج) نزدیک تر شویم رویارویی جبهه های حق علیه باطل بیشتر و جدی تر می شود.

 

وی افزود: آنچه را که شاهدیم زور جبهه باطل پا به پای جبهه حق در حال هماوردی است؛ هم در حوزه سخت افزاری که نمونه بارز آن کشتار مردم بیگناه، جنگ‌های تحمیلی، تکفیر و سربریدن ها در عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورهای اسلامی  و هم در حوزه نرم افزاری نیز به دنبال بدنام کردن اسلام و انحراف جوانان از راه اسلام هستند.

 

حجت الاسلام امینی با اشاره به جبهه‌های کفر و ایمان در جهان کنونی اظهار داشت: یکی از شاخصه های خاکریز جبهه حضرت امام زمان(عج) ایمان است؛ خیل عظیمی از سپاهیان امام زمان(عج) را جوانان تشکیل خواهند داد، ایمان شاخصه اصلی سپاهیان حضرت ولی عصر(عج) است.

 

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم همچون شهید کجباف، راه شهیدان انقلاب اسلامی و ولایتمداری راه تا آخرین قطره خون خویش ادامه دادند، اظهار داشت: رشادت های این دلاورمردان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قابل تحسین است.

 

وی افزود: از آموزه های دینی برمی آید که رویارویی دو خاکریز حق و باطل رو به فزونی است و در لحظه ظهور امام زمان(عج) این نبرد به اوج می رسد و سرانجام پیروزی از آن اهل حق و ایمان است.

 

حجت الاسلام امینی با تأکید بر تربیت نسل جوان با محوریت مهدویت و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید به نسل جوان توجه ویژه ای شود چرا که بیشتر سپاهیان حضرت ولی عصر(عج)  جوانان خواهند بود؛ باید نیروی ایمانی و دینداری جوانان تقویت شود.

 

وی همچنین حضور پرشور جوانان در نمایشگاه بین المللی کتاب را یادآور شد و گفت: بسیاری از جوانان شور واشتیاق وصف ناپذیری به مطالعه کتاب‌های دفاع مقدس و مذهبی دارند؛ باید جوانان را با مدیریت صحیح به آموزه های دینی و انقلابی سوق داد.

 

امام جمعه مسجد سلیمان به هجوم دشمن درباره تبلیغات مسموم علیه شخصیت های طراز اول نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن بدنبال خدشه دار کردن شخصیت‌های مهم انقلابی است که خوشبختانه مردم با هوشیاری کامل فتنه ها را شناخته و از ترور شخصیتی ها جلوگیری کردند.

 

حجت الاسلام امینی همچنین شعارهایی همچون دو تا بچه کافیه، سقط جنین و بالابردن سن ازدواج جوانان را از دسیسه های دشمن دانست و گفت: دشمن با تحریم ها و فشار های اقتصادی و از سوی دیگر با تبلغیات گسترده در نظر دارد که ایران اسلامی را به کشوری کم جمعیت و پیر تبدیل کند؛ مردم هوشیارانه مراقب این فتنه های نرم باشند و فریب سیاست های بیگانگان را نخورند.

 

وی ایران اسلامی را به عنوان خاکریز اول جبهه های نبرد حق علیه باطل خواند و گفت: امروزکشورهای مسلمان همچون یمن، سوریه، عراق و لبنان به این نتیجه رسیدند که باید حریم انقلاب اسلامی ایران نگه داشته شود چراکه ایران پرچم دار بیداری اسلامی در جهان است.

 

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه دشمن دو محور ایمان و فرزندآوری را مورد هدف قرار داده است، اظهار داشت: بیانیه اخیر سازمان عفو بین الملل که عمده بیانیه خطاب به ساختارهای ایران اسلامی است نشان می دهد دشمن بدنبال از بین بردن ایمان جوانان و همچنین نسل کشی و منع فرزندآوری است؛ دشمن از ازدیاد جمعیت شیعه هراس دارد.

 

حجت الاسلام امینی همچنین با انتقاد از عدم تدریس آموزه های دینی در برخی مهدکودک ها و پیش دبستانی ها گفت: مردم بدانند دشمن بصورت نرم و آرام قصد دارد آموزه های دینی را از آموزش و پرورش جدا کند؛ برخی مدارس با حذف مناسبت های دینی، انقلابی و میهنی در نظر دارند که دانش آموزان با آموزه های دینی و تاریخ رشادت ها و دلاوری های جوانان انقلاب آشنا نشوند.

 

وی افزود: امروز دست پرورده های رژیم صهیونیستی همچون کشورهای عربستان، قطر و امارات به صراحت از شعار جدایی آموزه های دینی از آموزش و پرورش حمایت می‌کنند تا جوانان با جنگ‌های مسلمانان با مشرکان و صهیونیست‌ها آشنا نشوند؛ اما دشمنان کور خواندند، قرآن کریم به مسلمانان حقیقی وعده پیروزی داده است.

 

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان این که مقام معظم رهبری با تأکید بر مطالعه صیحفه نور فرمودند کتاب صحیفه امام خمینی(ره) راه را برای هر تشنه کمال تا لحظه ظهور امام زمان(عج) نشان داده است، اظهار داشت: متأسفانه برخی از مسؤولان نظام بهانه جویی کرده و ادعا می‌کنند که راه را گم کردیم، این منحرفان از نظام بدانند که حضرت امام راحل راه را نشان داده و رهبر معظم انقلاب نیز از رهروان این راه هستند، بنابراین همه باید در این مسیر گام بردارند./9454/پ202/ح

ارسال نظرات