۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۶۳۶۱۶
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

مجلس خبرگان رهبری پایبند به مبنای فکری و اندیشه امام راحل است

خبرگزایر رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که اهمیت مجلس خبرگان به این دلیل است که بر رهبری نظارت دارد، گفت: این مجلس مدیون امام راحل است و براساس سوگند باید به فکر و مبنای امام راحل پایبند باشیم.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری امروز در جمع هیأت متوسلین به ائمه اطهار(ع) نکا اظهار داشت: تنها راه موفقیت همه جانبه ما  و رهایی از توطئه های مختلف دشمنان، ولایت مداری و قرار گرفتن در محور ولایت است.

 

وی با بیان این که دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از جایگاه ولایت فقیه و خدمت به مردم از جمله وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده است، یادآور شد: ولی فقیه جلوه ای از ولایت اهل بیت پیغمبر(ص) است و فقیهی که عادل و عاری از هوی و نفسانیات و تابع مولا باشد در جایگاه نیابت امام عصر(عج) است و اکنون که دسترسی به امام معصوم(ع) و نداریم نایب ایشان ولی فقیه است که باید تابع ایشان باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به خبرگان رهبری و وظایف مهم آن افزود: مجلس خبرگان وظیفه بسیار سنگین و بزرگی بر عهده دارد که انتخاب رهبر و نظارت بر کار رهبری از وظایف مهم آن است که در این راستا یک تفکری وجود دارد که چرا رهبری فرد باشد و شورا نباشد که این تنها یک طیف و نظریه است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که رهبری تنها متمرکز در یک نفر و تصمیم گیری مسائل کلان کشور نیست، ادامه داد: به حتم  مقام معظم رهبری در بخش های امنیتی، نظامی، داخلی و خارجی از مشاوره های افراد صاحب نظر و متخصص بهره می گیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اهمیت مجلس خبرگان به این دلیل است که بر رهبری نظارت دارد، گفت: این مجلس مدیون امام راحل است و براساس سوگند باید به فکر و مبنای امام راحل پایبند باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود معلمی به فتح خرمشهر و پشت سر گذاشتن این ایام مبارک اشاره کرد و افزود: ولایتمداری رزمندگان اسلام درهشت سال جنگ تحمیلی باعث پیروزی نظام اسلامی در برابر ابرقدرت های جهان شد که باید قدردان این شهدا و رزمندگان و دفاع جانانه آنان از اسلام و میهن اسلامی مان باشیم.

 

وی با بیان این که وقتی با اخلاص باشیم خدا کمک کار ما است، خاطر نشان کرد: همچنان که در خرمشهر با امدادهای الهی، ولایت مداری و ایمان و اخلاص به پیروزی رسیدیم در دوران جنگ نرم نیز می توانیم پیروز شویم اما باید بدانیم که هرگاه مغرور شویم خدا از ما روی بر می گرداند که باید مراقب این روی برگردانی خداوند باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در هشت سال جنگ تحمیلی ابهت غرب و شرق شکسته شد و نظام نوپای اسلامی ایران به جهانیان معرفی شد، خاطر نشان کرد: باید این ابهت و بزرگی ایران عزیز ما با ولایتمداری حفظ و به نسل جدید منتقل و برای آنان اهداف، ارزش ها و آرمان های انقلاب تبیین شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: اگر ملت ایران در دوران دفاع مقدس استقامت و پایداری نمی‎کرد، امروز این افتخار را نداشتیم که مقابل آمریکا بایستیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی شجاعانه، مقتدرانه و با عزت بگوید، آمریکا غلط می کند به ایران حمله کند.

 

وی  در ادامه سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای و فعالیت تیم مذاکره کننده گفت: در سایه همدلی و همزبانی، بحث ولایت و امامت به این اقتدار رسیدیم و اکنون در جایگاه رفیعی در فن آوری هستیم و اکنون در موضوع هسته ای پنج کشور که ادعای قدرت برتری دنیا را دارند در مقابل ما ایستاده و موضع گرفته اند که این مقابله، مقابله درستی نیست.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: امروز ایمان در برابر کفر قرار گرفت و موضع ایران، موضع حساسی است که به درستی با اطاعت از رهبری و اطاعت پذیری از ایشان موضع گیری کردند که این اخلاص، توکل به خدا باید حفظ شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: دشمنان اسلام نمی‌خواهند ایران به دانش هسته ای دست پیدا کند، چرا که از پیشرفت و قدرت ایران اسلامی در منطقه هراس دارند و ملت ایران برای دستیابی به پیشرفت‌های صلح آمیز هسته ای تمام تلاش‌ خود را به کار می‌گیرد تا به این دانش دست پیدا کند./1317/

ارسال نظرات