۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۶۳۶۷۶
ظریف در دیدار دبیرکل سازمان همکاری اسلامی:

تروریسم و افراط گرایی تهدید مشترک علیه دنیا است

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور خارجه با بیان اینکه تروریسم و افراط گرایی تهدید مشترک علیه دنیاست، گفت: ما معتقدیم سازمان همکاری­های اسلامی باید درباره تحولات و رویدادهای مبتلابه جهان اسلام حساس باشد.
ديدار وزير امور خارجه کشورمان و دبيرکل سازمان همکاري اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف در دیدار با ایاد مدنی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همکاری با این سازمان جدی هست، چرا که ما معتقدیم سازمان همکاری­های اسلامی باید درخصوص تحولات و رویدادهای مبتلابه جهان اسلام حساس باشد.

 

وی افزود: تروریسم و افراط گرایی تهدید مشترک علیه دنیاست و باید شاهد اقدامات جدی تری برای مقابله با عوامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه باشیم.

 

وی به اوضاع یمن نیز اشاره کرد و گفت: سازمان همکاری اسلامی باید با جدیت به این مسأله مهم در جهان اسلام بپردازد و گروه­های یمنی را دور یک میز گرد هم آورد تا به این فاجعه خاتمه دهد.

 

دبیرکل این سازمان نیز با تشریح برنامه چهل و دومین اجلاس وزرای خارجه کشورهای اسلامی که قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ششم و هفتم خرداد در کویت برگزار شود گفت: از مشارکت ایران در تدوین برنامه­های این سازمان به ویژه برنامه ده ساله آینده تشکر می­کنم./822/د102/ج

ارسال نظرات